Hotel Dehner Blumen ****

Hotel Dehner Blumen
Dehner Blumen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dehner Blumen bij:

1 review over Hotel Dehner Blumen in het Nederlands

Goed hotel

Hugo, 9-6-2014

Het hotel ligt op redelijke loopafstand van het centrum en straalt binnen de luxe uit die men verwacht. De receptie met aansluitende de lobby, restaurants en feestzalen getuigen van een goede aankleding. Dit vind men ook terug in de kamers en de rest van het hotel waar veel “houtwerk” in de aankleding is verwerkt. Onze standaardkamer voldoet aan onze wensen en is voldoende groot 18 m2 met een Frans balkon. Verder heb je de schikking over een klerenkastmeubel gecombineerd met kapstok en 2 kofferboys, 2 persoonsbed, bureautje met flatscreen KTV + koelkastje + hocker, een zitje met 1 fauteuil. We hebben er eentje extra gevraagd. De kleine badkamer met bad en toilet is OK. Verder gratis WiFi, parkeren en kluisje, mooie schone vloerbedekking, verlichting voldoende, geen airco.

Ontbijt: Prima.

Ons oordeel: Je krijgt 4* waar voor je geld.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dehner Blumen in Rain am Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dehner Blumen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dehner Blumen scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.