Camping Harras **

Matig

21 reviews over Camping Harras in het Nederlands

leuk verblijf

Rianne, 29-8-2016

Een hele hoop wat hier gezegd/geschreven word klopt niet. Zo is het toiletpapier gewoon gratis af te halen bij de receptie, je kunt het ook zelf uit de la nemen. Wij hadden per persoon elk een douchemuntje per dag, dus ook niets mis mee. Sanitair was netjes en schoon, grote doucheruimte waarop een wc en wasbak met constant warm water. Het personeel was vriendelijk en de bediening in het restaurant aardig. Wij zijn 7 nachten gebleven en komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Albert Jansen, 29-8-2016

Wij waren in 2014 ook al eens hier, op doorreis naar Kroatië. Wij wilden hier nog eens terug omdat het ons toen zeer goed bevallen was. Dit jaar zijn vrienden van ons nagekomen en ook zij vonden het een mooie camping. Wij hebben met campingcheques(15 euro) betaald, dus prijs valt mee. De plaatsen zijn niet heel groot maar met onze camper hebben wij plaats genoeg. Sanitair vinden wij ook goed, ruime douchegelegenheden met wc en wasbak. In het restaurant kun je voor een redelijke prijs goed eten en drinken, s'middags word er,op oud Beierse wijze, een holzfass aangeslagen. Tijdens ons verblijf was de EK voetbal in volle gang, wij hebben toen in het restaurant met veel gasten samen naar voetbal gekeken. Wel van tevoren gereserveerd samen met avondeten.
Gereisd met partner in juni 2016

Ons zie je nooit meer terug......

Petra, Boy & Pim, 16-8-2015

Ongelooflijk wat een gemiste kans. Zo'n mooi plekje op een "schiereilandje" in de Chiemsee zo super slecht gebruikt door een stel hufterige Duitsers. Bijna 45 euro voor een plekje van 6 bij 3 meter en douchemunten apart betalen. Receptionist zat om 16.00 uur al aan de halve liters. Restaurant: keuze uit 5 gerechten, wat kan er mis gaan aan een schnitzel? Nou, volgens mij was de haar die wij erop vonden zelfs niet gewassen...... Wegblijven!!!! Op Camping en in Restaurant
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

mega duur, stelt niks voor

persie, 1-8-2015

Een vriendelijke man bij de receptie, schoon sanitair. Echter veel te weinig voor de drukte op de camping. Ontzettend krappe plaatsen En dit voor 46.40 per nacht! (2 volwassen + 2 kinderen). En o ja als je wilde douchen was dit wel 0.90 cent per douchemuntje. Dus bij elkaar 50 euro! We kregen dan wel gratis WC papier mee. Camping stelt erg weinig voor. We wilde eigenlijk 3 nachten hier blijven, maar zijn naar 1 nacht weer vertrokken. Nog nooit zo'n slechte prijs-kwaliteit verhouding meegemaakt. Ik denk dat deze camping het moet hebben voor mensen op doorreis en moe op de camping aankomen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wat een slechte camping.

Nel brussaard, 6-7-2014

We kwamen in de regen aan op doorreis voor een nacht.

De dame achter de receptie was erg onvriendelijk ze wilde ons geen plaats geven met camping cheque terwijl deze geldig was tot 5-7 en we kwamen op1-7

We mochten op een doorreis veld staan heel erg dicht op elkaar bijna niet in de caravan te komen als je je auto er naast moest zetten

De camping zelf was ook niet veel bijzonders hele kleine plaatsen .

Het restaurant was redelijk alleen vervelend personeel constant achter de bar aan het giechelen en te smoezen achter de bar erg onprofessioneel.

Net of ze het over jou hebben ik zou daar echt nooit meer heen gaan.

Gereisd met partner in juli 2014

Ga hier niet heen, het is vreselijk !!!

PB, 27-5-2014

Ontvangst in een veel te kleine receptieruimte die naar sigarettenrook en naar hond ruikt.

Onvriendelijk ontvangst en zeer denigrerend over campingcheques. Ze hebben voor campingcheques-gasten speciale kleine plekjes zo werd ons medegedeeld.

Wij zullen hier nooit meer heen gaan !!!

Gereisd met partner in mei 2014

Voor een nachtje.....

wage, 9-8-2013

Op doorreis naar Oostenrijk hebben we hier overnacht.

Ligging aan de Chiemsee maar al die plekken waren natuurlijk bezet dus zaten wij op een veldje achteraf (waar de steekmuggen ook vakantie vierden)

Veel te weinig sanitair voor het aantal plekken. Restaurant was goed en personeel aldaar was vriendelijk.

Volgend jaar houden we hier niet meer een tussenstop.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Echt zeer slecht

Hans, 24-5-2012

Ontvangen door een zeer norse man, die naast het innen van de Campingcheque, zonder blikken of blozen nog € 8,20 verlangde voor 2 douchemuntjes, één extra hond en toeristenbelasting. De douches waren goed maar slechts tot 22.00 uur te gebruiken, geen toiletpapier dat kon echter gekocht worden aan de receptie voor € 0,15. De plaatsen waren zeer klein bemeten, als parkeerplaatsen naast elkaar en werd ons aangewezen door de beheerder. Andere plaatsen waren niet beschikbaar volgens hem, ook niet voor één nacht. De elektra was te ver weg. Deze camping staat met 4 sterren aangeschreven, maar is nog geen ster waard. Zelfs als doortrek overnachting doen wij hem niet meer aan.
Gereisd met partner in mei 2012

NOOIT MEER!!

Lis@, 18-9-2011

Net terug van 1 nacht op deze camping. Ik heb in 40 jaar dit nog nooit gezien. Wat een vreselijke camping op een prachtige plek. De plaatsen zijn 4x5 meter. Afschuwelijk, zelfs voor 1 nacht!

Die receptie man is uitermate onvriendelijk, betaald met campingcheque plus 5 euro tax en 1,60 voor 2 douchemunten. Nooit meer!!!!!

Gereisd met partner in september 2011

Dubbel betalen, slecht management

Bever, 8-8-2011

Ondanks de kleine plaatsen paste onze tent en auto prima op een plek. Echter omdat men vond dat het een grote auto was moest er voor een tent en een camper betaald worden. Terwijl we helemaal niet in de auto slapen.

Deze camping die op zich mooi gelegen is moet het hebben van de onwetende kampeerder die op doorreis is. Het management blaft deze dan ook op een zeer onvriendelijke manier af. Al met al redenen genoeg om hier niet meer te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harras in Prien am Chiemsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Harras scoort een 4.88 uit 10 op basis van 81 reviews.