Hotel IBB Passau City Centre

Hotel IBB Passau City Centre
IBB Passau City Centre

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel IBB Passau City Centre bij:

1 review over Hotel IBB Passau City Centre in het Nederlands

Geen geweldige ervaring

Patrick, 15-8-2017

Goed: super ontbijt, parkeergelegenheid (tegen betaling) onder hotel, hygiëne en service, ligt dicht bij centrum van Passau

Minder goed: we hadden een kamer voor 4 personen. Er stonden 2 kleine bedden van elk maar 1.20 meter breed. Voor 2 personen echt te smal. De kussens waren heel erg dun, waardoor je er geen steun aan had; we hadden onze kamer aan de kant van de weg. Daar vonden net wegwerkzaamheden plaats, waardoor we veel geluidsoverlast hadden. Tip: vraag een kamer die ligt aan de 'Innenhof'.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IBB Passau City Centre in Passau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IBB Passau City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IBB Passau City Centre scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.