Camping Rubi Camp

6,4

8 reviews over Camping Rubi Camp in het Nederlands

komen graag terug

J. Duerink, 23-8-2015

mooi grasveld, verharding voor de caravan

mooi, schoon sanitair, vloerverwarming

geen seizoen plaatsen dus veel wisseling, vinden wij mooi

de prijs is fors, maar trek je er de prijs van een pas voor de kabelbaan vanaf, die we normaal los kopen, dan is het normaal tarief.

Gereisd met partner in augustus 2015

Met een zwembad erbij zou het helemaal af zijn!

Rob, 19-8-2015

Campings in Oberstdorf zijn duidelijk opgezet als wintercamping. Weinig gras, saai en praktisch. Wat een verademing is Camping Rubi, er is overal gras (met een handige stenen plek voor je caravan/camper). Sympatieke mensen en van alle gemakken voorzien. BV een plek waar electrische kookplaten zijn (niet meer prutsen op een gasbrander), handdoeken drogen in de badruimte etcetc.

De prijs is hoog, maar ik vond het het waard. Zeker omdat we alle campings al af waren geweest (zonder reservering op zoek naar een plek in het hoogseizoen :-) ) en we dus konden vergelijken. We waren blij dat er bij de andere geen plaats was!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Camper camping

r.zwagerman, 12-8-2015

Voor het grootste deel bezet door campers.

Mooie uitvalbasis voor Oberstdorf, Kleinwalsertal.

Camping met regels. geen kleedjes in de voortent.

Personeel aardig. Maar campingbaas helaas niet. Had een aanvaring met mn overburen.

Stonden op 2 plekken in overleg met receptie. Maar kregen na 2 dagen te horen dat ze al la minute moesten verkassen. Als je geen gebruik maakt van de liften, waar je op de camping forse korting op krijgt, na 7 overnachtingen gratis. Best een dure camping voor Duitse begrippen. Stroom wordt achteraf berekend. Kwam voor ons op bijna 40 euro per overnachting. Verders een prachtige omgeving om te fietsen,wandelen enz. Bezoekje aan de Breitachklamm is de moeite waard. Met de gastenkaart krijg je op veel dingen korting. Bv. gratis parkeren in Oberstdorf en omgeving.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima degelijke kampeerplek

wendela de ruiter, 8-8-2012

Afgelopen zomer 2012 hier 7 nachten gekampeerd. Zeer vriendelijk personeel, rustige camping met 90% vaste staanplaatsen voor voornamelijk caravans en campers. Wij hebben met een kleine tent gekampeerd en daarvoor is een prima stukje gras gereserveerd. 's ochtends verse broodjes, en bij 7 nachten een gratis kaart kaart voor alle kabelbanen in de omtrek en kaart om op een aantal plekken gratis te parkeren. Prima plek!

Zeer veel wandelmogelijkheden, goed zwemwater (meertje en zwembad) in de buurt

Gereisd met partner in juli 2012

Nooit meer

Theo Van Hoof, 10-3-2012

Van 2008 tot 2011 4 keer 3 weken verbleven op de camping. Jaar na jaar werd het minder gemoedelijk en werden de eisen van de eigenaar gekker. De website laat vermoeden dat men Nederlands spreekt. Niets is minder waar. Duits en Engels. Pinnen kan alleen door Duitsers. In het verleden was de bus naar het dorp gratis. Nu moet je betalen. Het centrum is ongeveer 2km verwijderd. Vanaf 3 dagen is er een pas inbegrepen voor de kabelbaan. Let wel, dit is voor 2 volwassenen. Elke volgende volwassene moet meer dan 7€/dag extra betalen. Ook al ben je niet van plan de liften te gebruiken. Het sanitair was in het verleden kraak net. In 2011 werd het niet meer gekuist op zondag. Voor kinderen is er weinig of niks te beleven. De eigenaar overwoog in 2011 om vanaf 2012 geen voortenten meer toe te laten. Voor eetgelegenheid moet je naar de naburige camping of naar het centrum.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

om terug te keren

monique, 20-2-2011

wij vonden het er zalig, rustig en zeer proper sanitair. Zelfs een hondenduche is aanwezig. Goed uitgangspunt voor wandelaars, heerlijk!
Gereisd met partner in januari 2011

fantasties

Gerrit, 30-11-2010

Mooie gelegen camping ideaal voor vele wandelingen in de omgeving en ook het stadje is groot en gezellig. wat wij zo fijn vonden is dat je door iets ekstra op de camping te betalen dat je vrij en onbeperkt van liefst 7 kabelbanen gebruik kan maken. echt een aanrader en wij hebben alweer geboekt voor de zomer.
Gereisd met partner in juni 2010

zeker voor herhaling vatbaar

Janneke, 30-8-2009

Zeer vriendelijk personeel. Om van het sanitair gebruik te maken krijg je een pincode, zodat niet iedereen die toevallig langs komt fietsen er gebruik van kan maken. Het werd zeer goed schoon gehouden en het water van de douches was lekker warm. Camping zelf is niet heel gezellig, maar de meesten die er komen zijn dan ook de heledag weg om te wandelen of te fietsen.

Bij meer dan 3 nachten kreeg je een bergbanenkaart zodat je van de 7 liften die in de zomer in gebruik zijn gratis gebruik mag maken. Echt SUPER. Hierdoor is de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. De omgeving is er prachtig! Obertsdorf zelf is een gezellig dorp met veel winkels, restaurants en terrassen. We hebben weinig Nederlanders gezien, dus echt het idee gehad dat we op vakantie waren. Gemiddelde leeftijd is wel wat hoger, maar dat maakt ons niet uit. We hebben het er heerlijk gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rubi Camp in Oberstdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rubi Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rubi Camp scoort een 6.38 uit 10 op basis van 17 reviews.