1 review over Appartement Hislar's Hus in het Nederlands

Leuke vakantie woning in het centrum

gertjan74, 23-2-2015

Leuke woning midden in het centrum en op loopafstand van skipiste de Nebelhorn bahn. Het huis is groot genoeg voor tien personen. Wat wij minder vonden is dat de keuken op de benedenverdieping is en de woonkamer op de eerste verdieping. De inboedel is compleet en voorzien van alle gemakken. Een minpuntje is dat er in de woonkamer een lekkere bank ontbreekt, wat wel lekker is na een dag skiën. De sauna is heerlijk! Auto's kun je parkeren achter het gebouw.

Wij hebben per ongeluk een toeristenpas ingeleverd bij de skibaan. Dat de eigenaresse over de kosten hiervan (5 euro!) achteraf een beetje moeilijk deed was jammer gezien de kosten van het huren van het huis. Ze heeft veel moeite gedaan om dit bedrag van ons terug te krijgen!

Gereisd familie in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hislar's Hus in Oberstdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hislar's Hus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hislar's Hus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.