Appartement Brunnenhof ****

Appartement Brunnenhof
Brunnenhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brunnenhof bij:

1 review over Appartement Brunnenhof in het Nederlands

Prachtige luxe appartementen voor een goede prijs.

J. Valk, 3-3-2014

Een prachtige locatie met een zeer prachtige inrichting, fitnessruimte, zwembad, sauna en solarium gratis, mooie appartementen en goede service.

Wij waren er met familie en vrienden in diverse appartementen.

Iedereen was dik tevreden over de ligging en de inrichting. (appartementen 19, 20, 38 en 39.

De Sternenhimmel, 38, was door ons geboekt voor twee gezinnen van drie personen. Het viel ons wat tegen dat een van de ouder slaapkamers tevens de voordeur bevatte van het appartement. Dit hebben wij aangekaart bij de directie In eerste instantie konden wij omgeboekt worden voor geld maar dat werd later kosteloos omgezet in een gratis appartement (39). Een grote luxe kamer die de tegenvaller weer rechtzette. Het andere gezin bleef in de sternenhimmel (38). Dus zeer goed opgelost, en dat in de krokusvakantie.

Het restaurant is twee maal per week open en serveert heeeerlijk eten voor een goede prijs. Inclusief gezellige muziek en authentieke kledendracht van het bedienend personel.

TOP

Gereisd met vrienden in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brunnenhof in Oberstdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brunnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Brunnenhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.