Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen**** bij :

12 reviews over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen in het Nederlands

., 6-3-2017

zeer vriendelijke hotel, erg schoon, van alle gemakken voorzien. Voor alle leeftijdscategorieën een fijne plek om te verblijven.
Gereisd anders in februari 2017

Mooi ruim appartement

fam. Brooshoofd, 24-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige ligging in de duitse Alpen.We zijn in de zomer naar dit appartement geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Hele mooie omgeving.
Gereisd met partner in juni 2016

Super, heerlijk verblijf gehad!

Marieke, 6-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijke vakantie gehad. Mooi, goed onderhouden resort.

Receptie personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Netjes en schoon, goed onderhouden appartement.

WiFi werkt perfect.

Uitgebreid ontbijtbuffet dat voortdurend bijgevuld wordt.

Mooi en schoon zwembad.

Bushalte voor de deur, maar dorpje is ook goed via een wandelpad te belopen.

Let op wanneer Duitsland feestdagen heeft, winkeltjes in dorp zijn dan gesloten.

Kortom aan te bevelen!

Gereisd familie in maart 2016

Super!

Fam. Degeling, 10-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren voor het eerst samen met onze kinderen 4 en 6 jaar op wintersport. wij hadden een appartement met ontbijt. Het appartement was ruim en zeer netjes. Overal was aan gedacht, vaatdoekje, theedoek, afwasmiddel. De bedden werden iedere dag opgemaakt en er waren iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid, van yoghurt, fruit, gebak, broodjes en veel keus om te drinken. ontbijtruimte gaat om 7:30 uur open. De speelkamer dichtbij het restaurant is klein, maar leuk voor de kinderen om even in te spelen. We hebben 1 keer gegeten in het restaurant, pizza's waren goed, prijzen te vergelijken met een Nederlandse pizzeria. Het zwembad heeft twee baden, een zeer groot bubbelbad en een gewoon bad. Het wellness gedeelte werd geadviseerd naakt rond te lopen, of je handdoek om ;-) Bij de lobby kon je voor het zwemmen een handdoek ophalen en na het zwemmen in een grote bak gooien, erg prettig!

Onze kids hebben skiles gehad, de lessen zijn van 10 tot 13 uur. langer op een dag is niet mogelijk. Geen Nederlandse skileraren, maar ze proberen wel wat Nederlandse woordjes te zeggen. onze kids vonden het geen probleem en hebben prima les gehad, er zaten meer NL kinderen in een klasje dan Duitse. Het gebied is klein als je zelf ervaren skiën bent. Het is voor beginners ideaal. Wij hebben alleen geskied op de berg Steibis, omdat we dichtbij de kinderen wouden zijn. Je kan met je skipas bij meerdere bergen skiën alleen niet op dezelfde dag. Je skipas werkt dan niet meer op een andere berg. Zelfde geldt dat als je bent wezen skiën smorgens, kan je niet gebruik maken van het subtropisch zwembad. Dat is wel een minpuntje, maar daar in tegen is het zwembad in het Hotel ook goed.

Schaatsen hebben we niet gedaan, dit kan je trouwens wel doen op dezelfde dag als je bent wezen skiën.

Wij deden boodschappen in de supermarkt Norma, in het dorp Oberstaufen zelf.

Het is een perfect Hotel/ appartement, meer dan perfect.

Als je een ervaren skiër bent adviseren we niet hier heen te gaan, maar als je samen gaat met je kinderen die het nog moeten leren is het wel een prima gebied!

Gereisd familie in februari 2016

Mooi hotel maar wij betaalden véél te veel!

Hummelink, 1-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel maar boek niet zomaar via de site. Wij betaalden voor 5 nachten € 592 meer dan mensen die een aanbieding hadden. Hotel kon niets voor ons betekenen want dan hadden we maar niet via de site moeten boeken maar moeten bellen want dan konden ze ons een aanbieding doen. Gewoon waardeloos dus!!!
Gereisd familie in februari 2016

prachtig hotel met vriendelijk personeel

van rossum, 29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke week gehad in dit prachtige hotel. 5 minuutjes met de auto naar een klein, maar leuk skigebied. Door de hoogte ben je afhankelijk van het weer. Wij hebben het getroffen met verse sneeuw.

Maar ook met minder sneeuw, is er voldoende te doen in de omgeving. Oberstaufen is een prachtig dorpje en het zwemparadijs Aquaria is een echte aanrader.

Het hotel heeft zelf ook een mooi zwembad met wellness, waar het heerlijk bijkomen is na een dag skiën.

Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en zelfs voor gasten die glutenvrij zijn, is voldoende aanwezig. ( had dit wel aangegeven)

Gereisd familie in februari 2016

Fijn hotel goed en aardig personeel.

De Ruiter, 12-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dankzij een upgrade van de kamer heel veel waar voor ons geld. fantastische service van het personeel. Veel voorzieningen in het hoofdgebouw en er naast. Zwembad Sauna, fitness enz.
Gereisd familie in februari 2014

Mooi appartementen hotel

JannyW, 28-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel heeft ruime kamers. De keuken (2 kookpitten) is niet erg groot. Tenminste in het 4-persoonsappartement. In eerste instantie vonden we alleen kleine pannen. De laatste dag kwamen we er achter dat er grote pannen in de woonkamer stonden. We kregen elke dag schone handdoeken en keukendoeken. Het personeel is erg vriendelijk.

De pizza's in het restaurant zijn erg lekker. Neem je de grote pizza heb je meer dan genoeg. Wij kregen hem allevier niet op.

Bij het hotel zit de Oberstaufencard. Deze kan je als skipas gebruiken in de winter (40 km. piste) Ook kan je er gratis mee naar het zwembad Aquaria een mooi zwembad waar je anders 18 euro voor betaald.

Gereisd familie in december 2012

Prima verblijf voor wintersport of in de zomer!

fam. Stokkink, 3-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het voldeed geheel aan onze verwachting: klant- en kindvriendelijk in een gemoedelijke, actieve omgeving. Onze kinderen van 8 & 10 jaar hebben zich prima vermaakt, zowel in het complex als op de pistes. Wij sluiten ons aan bij de woorden van fam. Hogenelst! Met het pasje kun je ook van de schaatsbaan gebruik maken en in het dorp op verscheidene plekken gratis parkeren. Op het complex is een prima Italiaans restaurant en in de directe omgeving zijn verschillende restaurants, zoals tapas, chinees, pizzeria's en de traditionele hotelrestaurants. Houdt rekening met volle borden. Deze accommodatie is zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in februari 2011

Prima gastvrij hotel

Fam. Hogenelst, 29-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn in de week voor Kerst een week geweest. Het complex is als een klein dorpje op loopafstand van Oberstaufen. Het biedt hotelservice met de vrijheid van een appartement. uitgebreid ontbijtbuffet, mooi zwembad en sauna. Zeer gastvrij. Met de auto ben je snel bij de pistes. Onze kinderen zijn beginners, daarvoor is het gebied prima. Bij het hotel krijg je een gastenpasje, waarmee je gratis toegang hebt tot de skiliften en het subtropisch zwembad in het dorp. Perfect voor een afwisselende wintersportvakantie. Ook een heel mooi gebied om te wandelen, dus wie weet nog een keer terug in de zomer.
Gereisd familie in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen in Oberstaufen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel MONDI-HOLIDAY Alpenblickhotel Oberstaufen scoort een 8.97 uit 10 op basis van 484 reviews.