Beoordelingen Oberstaufen

23 april 2014

Oberstaufen
9 beoordelingen
Beoordelingen Oberstaufen

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Oberstaufen. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Oberstaufen. Ben je zelf op vakantie geweest naar Oberstaufen? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Oberstaufen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 3 Appartementen, 1 Camping, 46 Hotels, 1 Vakantiehuis, 2 Aparthotels en 1 Gasthof in Oberstaufen. Op Zoover vind je bovendien 17 vakantiefoto's van Oberstaufen. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Oberstaufen. Bekijk ook andere accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Beieren.
Even geduld a.u.b.

7,7
9,6
7,4
4,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Dec. 2012
"Voor gezinnen een ideaal gebied"vertalen
JannyW
5,0

28-12-2012 Wij vonden het een erg leuk dorpje. Bij meedere accomodaties krijg je de Oberstaufencard. Die geldt tevens als skipas. Houd er wel rekening mee dat Kerstavond en met Kerst veel gesloten is.

met oudere kinderen, Feb. 2012

"Verrassend leuk Ski gebiedje"vertalen
Henk
6,0
7,0

11-4-2012 Wist niet wat ervan te verwachten na jaren Oostenrijk, Zwitserland en Italië maar ik moet zeggen het was erg leuk. Mooi compact ski gebied met leuk afdalingen, 2 funparken en leuke door steekjes. Meer dan genoeg sneeuw en lekker op terras in de zon van een heerlijk Duits biertje kunnen genieten. De obestaufen plus kaart is een uitkomst, nu hoefden wij niet apart voor Opa en Oma de lift te betalen, het zit bij appartement in. Kinderen (11, 13 en 15) hebben zich met vriendjes prima vermaakt. We gaan volgend jaar weer.

met partner, Aug. 2010
"Fantastische plek"vertalen
Mieke Dijkers
10,0

12-9-2010 Oberstaufen zelf is een leuke plaats. Wij zaten 8 km verder op in het dorp Steibis, ook erg leuk. Vanuit hier zijn zoveel uitstapjes mogelijk! Naast de diverse kabelbanen ook mooi plaatsen, maar ook Zwitserland en Liechtenstein liggen dichtbij. Oostenrijk is 5 km rijden vanaf Steibis.
De omgeving is prachtig met zijn vele bergen en meertjes. De mensen zijn vriendelijk en het eten goed en betaalbaar.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Mooie omgeving"vertalen
Hulshof
9,0

22-8-2010 Een heerlijke vakantie gehad in Zuid-Duitsland. Met kleine kinderen is het een ideaal gebied. Er is een (meer dan)prachtig zwembad(binnen en buitenbaden, sauna's),verder allemaal in de buurt een rodelbaan, kabelbaan, watervallen, "kletterbaan", mooie bergmeertjes etc. Wij kregen een kaart bij aankomst en daar, konden we tot onze verbazing, overal gratis in. Wij zaten in een klein dorpje(Steibis),prima restaurantje, pizzeria en heerlijke bakkerij. De Bodensee is er een anderhalf uur rijden vandaan.

fam.Hulshof.

met oudere kinderen, Feb. 2010
"Steibis heerlijk skigebied"vertalen
sluis
4,0
4,0

27-9-2010 Oberstaufen is een leuke winkel plaats , wij zaten in steibis kregen gratis voor alle personen een skipas hebben heerlijk geskied en dit is een leuke familie bestemming.
De skischool is ook super leuk,een leuke bestemming voor een low budget prijs.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?