Pension Hofmann

Pension Hofmann
Hofmann

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Hofmann bij:

2 reviews over Pension Hofmann in het Nederlands

Een overnachtingshotel

H., 11-8-2017

Via touroprator 1 nacht hier doorgebracht op doorreis.

We hadden een 3 persoonskamer geboekt maar kregen een ruime familiekamer.

Tijdens het eten ontstond er discussie met een Franse familie waar geen familiekamer meer voor was. Die bleken wij te hebben. Wij boden aan om onze kamer aan hen af te staan en werden vervolgens in een grijs gebouw aan de overkant neergezet. Een behoorlijke downgrade t.o.v. de andere kamer. Er kon nog net een bedankje af maar vervolgens werden we afgesnauwd toen we wilden afrekenen. De eigenaresse oogde enorm gestresst en was naar het personeel toe niet bepaald vriendelijk. Het eten was wel erg goed!

Al met al prima voor 1 nacht maar niet voor herhaling vatbaar. Het bed in onze kamer kraakte aan alle kanten en iedere veer werd gevoeld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima hotel met super eten en echte gastvrijheid

Jeroen Vredevoogd, 10-7-2015

We hebben 1 overnachting gehad met 2 kinderen. Erg grote, schone en verzorgde kamer. Prima bedden, goede ontvangst. Je voelt je snel thuis. Ook in de omgeving is veel moois te zien, waaronder Rothenburg. We hebben hier ook gegeten voor vooroorlogse prijzen en super kwaliteit. Halve liter bier Vd tap € 2,20. Hoofdgerechten gemiddeld €8 en frisdrank onder de €2. Mooi terras met klein speeltuintje op het grasveld. Veilig gelegen, niet aan doorgaande weg ofzo. 'S nachts is het er erg stil.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hofmann in Oberdachstetten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hofmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hofmann scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.