9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ringhotel Loew's Merkur**** bij :

6 reviews over Hotel Ringhotel Loew's Merkur in het Nederlands

das pas ontspannen

orhan, 23-8-2014

een super familie kamer met een mega badkamer met bad en douche (kamer 253). voor nog geen 100 euro per nacht met ontbijt voor 4 man in het centrum van Neurenberg
Gereisd familie in augustus 2014

Goede centrale ligging.

., 22-2-2014

Het hotel ligt direct naast het centraal station. Er is parkeergelegenheid op de binnenplaats tegen betaling. Mijn kamer was heel klein en het was er lawaaierig. Je kan er geen raam openen. Bij het ontbijt was het zeer krap en vol.
Gereisd anders in februari 2014

Altijd graag nog eens.

., 30-1-2014

Ben al sinds lange tijd gast. Door de bouw van het huis heeft men soms een lange en kronkelende weg naar de kamer, die echter ook door de zeer behulpzame stagiaires getoond wordt. Kamers naar achteren zijn erg rustig. Zwembad en sauna zijn een beetje klein, maar een stadshotel is nu eenmaal geen kuuroord. De ligging is ideaal. De hotelbar is een zeer communicatieve plek, de keuze aan wijnen zou groter mogen zijn. Ik kom altijd heel graag weer!

Zeer tevreden.

., 4-1-2014

Hoewel we slechts 5 dagen in het hotel hebben doorgebracht, hebben wij ook heel veel meegemaakt. We hebben de kertsmarkt bezocht, waren met de kinderen naar de kinderbinnenspeelplaats Tucherland, hebben Neurenberg een beetje leren kennen. Het eten in het hotel was gewoon super. Alles had zeer goed gesmaakt. Tafels waren zeer mooi gedekt en versierd. In het zwembad was het ook heel mooi en romantisch, verlicht met verschillende kleuren. Wij waren zeer tevreden.

Geweldig hotel!

., 4-1-2014

Wij waren zeer tevreden en komen graag weer! Super ligging en... je kunt alles te voet bereiken! Klasse hotel!
Gereisd anders in januari 2014

Kamer, personeel en eten prima.

., 27-12-2013

Wij hebben ons heel lekker gevoeld. Het eten was zeer goed en het personeel heel vriendelijk. De kamer was zeer goed uitgerust en zeer zuiver, de badkamer luxueus. Wij komen graag weer.
Gereisd anders in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Loew's Merkur in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Loew's Merkur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Loew's Merkur scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.