8,7

Uitstekend

3 reviews over Hotel Novotel Nürnberg Förth in het Nederlands

Geweldig overnachtingshotel

Kolijn, 22-5-2010

Al drie jaar op rij hier overnacht op weg naar wintersport. Geweldige familiekamers waar je met 4 personen goed kan overnachten. Omdat wij steeds met kerst reisden, was de keuken dicht, maar konden we wel een prima ovenschoteltje krijgen. Ontbijt is zeer uitgebreid. Niet heel goedkoop, maar wel erg fijn hotel, zeker met kinderen.
Gereisd familie in december 2009

Prachtig hotel

BlueWonders, 3-1-2010

Op doorreis naar Italie dit hotel bezocht. Geweldige familie kamers met alle voorzieningen die men nodig heeft. Zeer kindvriendelijk personeel die te porren was om onze jarige dochter als verrassing een mooi versierde tafel te bezorgen met heerlijke chocolaatjes en een klein kadootje. Helemaal top!!
Gereisd familie in augustus 2007

service personeel uitmuntend

Ria, 23-11-2009

Reeds 2 x een tussenovernachting gedaan. 1 maal de pech gehad onze electrische koelbox in te laten steken met als gevolg een platte baterij.

1van de personeelsleden was zo vriendelijk ons dan maar te helpen starten met de startkabels van eigen wagen. Geluk bij een ongeluk, want begin maar te zoeken op een zondagmorgen.

Zeer ruime familiekamers en uitgebreid ontbijt. Perfect als tussenstop.

Gereisd familie in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Nürnberg Förth in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Nürnberg Förth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Nürnberg Förth scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.