Pension Im Bett

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Im Bett bij :

1 review over Pension Im Bett in het Nederlands

Voor 1 nachtje is het te doen maar geen aanrader

Sandra, 25-8-2015

Wij hadden hier de overnachting op de terugweg. Reis was anders te ver. De douche was keurig schoon en zag er heel erg modern en nieuw uit supermooi! De kamer zelf was niet echt schoon. Bedden lagen op zich wel goed maar voor de rest was het wel oud en vloerbedekking ipv zeil ofzo vonden we ook minder omdat dit vies was. Het pension bleek op een industrieterrein te zitten. Bij het ontbijt waren wij de enigen op dat moment we werden ook niet ontvangen in de ontbijtzaal. Ontbijt stond in de gang kon je zelf bij langs lopen. Plek en kamer is voor ons niet voor herhaling vatbaar!!! Ontbijtzaal was trouwens wel netjes en modern qua uiterlijk/inrichting!
    Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Im Bett in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Im Bett zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Im Bett scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.