7,2

5 reviews over Hotel Arvena Park in het Nederlands

De dag beginnen met een goed humeur, hier kunt u d

., 28-1-2014

Al jarenlang stamgast in november. Tot nu toe altijd zeer vriendelijke en uitstekende service. Het spa-gebied is schoon en niet overvol. Zeer aan te bevelen voor een zakenreis. Ontbijt zeer uitgebreid en altijd vers, ideaal voor de start van de beursdag.
Gereisd anders in januari 2014

Het was niet erg.

., 3-1-2014

Openbaar personenvervoer in de buurt, veel te weinig auto parkeerplekken, licht geïrriteerd personeel, ontbijt was goed-echter ook erg duur, jaren 70 charme, prijs-kwaliteitverhouding te ver uiteen, dan zijn er betere en goedkopere hotels in Neurenberg.
Gereisd anders in januari 2014

Nou, het gaat zo.

., 29-12-2013

Het hotel is zeer verouderd. Het personeel is voor 50% vriendelijk en bekwaam, de andere helft precies het tegenovergestelde. Kamers voor 3 personen erg krap.
Gereisd anders in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arvena Park**** bij :

Mooi hotel voor stedentrip.

., 3-10-2013

We waren eigenlijk zeer tevreden met het hotel. De metro halte is tegenover het hotel, zo kun je snel (15 minuten) naar het stadscentrum. Gratis parkeren op het terrein. Het ontbijt was zeer gevarieerd, de service altijd vriendelijk. Ook de bar is aan te bevelen. het hotel is zeer goed aan te bevelen voor een stedentrip. Helaas hadden we kamers in het 'oude gebied'. De kamers in het nieuwe gebouw, de gerenoveerde kamers zijn veel mooier!
Gereisd anders in oktober 2013

Mooi hotel, goede ligging, geweldige service.

., 3-10-2013

Zo veel kan ik over het hotel niet schrijven, omdat ik daar slechts één nacht doorgebracht heb. Inchecken en uitchecken is probleemloos gelukt. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, de service was ook goed. Ik weet niet, of dat altijd zo is, of alleen omdat het hotel volgeboekt is, maar als het personeel steeds langs de tafel loopt en vraagt, of ze je lege bord mee kunnen nemen, dan vind ik dat vervelend. Verder kan en wil ik niets beklagen. Het hotel op zich is heel donker gehouden. Net als een ouderwetse residentie. Natuurlijk is alles helder verlicht en zo, maar veel van het interieur is eerder donker gehouden. Parkeerplaatsen zijn er ofwel achter het hotel ofwel aan de straat - beiden voldoende. Dus voor een overnachting - of ook meerdere aanbevelenswaardig. Ook al heb ik wel eens in goedkopere 4 sterren hotels overnacht... De toegang tot de metro is ook zeer goed bereikbaar.
Gereisd anders in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Arvena Park**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arvena Park in Nürnberg ( Neurenberg ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arvena Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arvena Park scoort een 7.24 uit 10 op basis van 5 reviews.