Hotel Feihl

Hotel Feihl
6,5

Matig

6 reviews over Hotel Feihl in het Nederlands

Nooit meer, het is een spookhotel.

Jannie Adema, 20-8-2016

Toen wij aankwamen was het hotel gesloten, we moesten een telefoonnummer bellen. Toen kwam er een man die gaf ons de sleutel van de kamer maar ook de sleutel van het hotel. Er is geen lift aanwezig in het hotel, en wij hadden een kamer op de 3e verdieping. We konden er niks eten en drinken, want dat was gesloten. En de slaapkamer was een veredelde kippenhok, met 2 eenpersoonsbedden die niet naar elkaar te schuiven waren.
    Gereisd met partner in augustus 2016

Heel goed!

Adriënne, 31-10-2015

Een prima overnachtingshotel. Dicht bij de snelweg. Je kunt er niet dineren maar in het naburige Neumarkt zijn genoeg goede restaurants. Een heerlijk ontbijt, mooie kamer! Alle lof voor de kamer en de familie Feihl. Mochten we weer in de buurt zijn dan zullen we dit hotel zeker weer nemen.
    Gereisd met partner in oktober 2015

prima overnachtingshotel

fam. W., 1-8-2015

Het hotel ligt in een dorpje niet ver van de snelweg. achter het hotel veel parkeerplek. vriendelijke mensen, hartelijke ontvangst. de kamer was ruim,goed ingericht, uitgebreid ontbijt. Verse broodjes, voldoende beleg. de kamer oogt ouderwets (groen sanitair) maar is wel comfortabel. Het hotel is erg schoon en netjes. Goede service.
    Gereisd familie in juli 2015

Prima overnachtingshotel tijdens doorreis

l.r.jansen, 10-10-2012

Een prettig hotel om voor een schappelijke prijs te overnachten wanneer je op doorreis bent. Wij hebben er voor niet al te veel geld lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Nette kamer met goede badkamer. Een klein bezwaar is de geluidsoverlast die 's nachts wordt veroorzaakt door het bevoorraden van de bakkerij die naast het hotel ligt. Wellicht vragen om een kamer aan de andere kant van het hotel.

Aangezien wij zowel tijdens de heenreis op 15 sept. als tijdens de terugreis op 28 sept. in de namiddag aankwamen en de volgende dag weer doortrokken weten we niet of het geschikt is om langere tijd te verblijven.

Al met al voor ons doel tijdens de heen- en de terugreis het cijfer 8 waard.

Gereisd met partner in september 2012

Prima hotel voor tussenovernachting

Eklefina, 7-8-2012

Overnachting is geboekt via Touroperator. Hotel werd ons aangeboden na overboeking (Gasthof zur Krone in Denkendorf). Achteraf bleek dit geweldig, aangezien Gasthof zur Krone een slechte accomodatie is - zie beoordeling van die acc.

Gasthof Feihl is een net hotel in het plaatsje Pollinger bei Neumarkt. In de plaats zelf is weinig te doen en het hotel is gelegen in een woonwijk, maar binnen enkele minuten ben je met de auto in Neumarkt, waar een aantal winkels en terrasjes zijn. Ligging voor ons was prima, aangezien je er snel bent vanaf de snelweg.

Wij kwamen aan op de dinsdag (rustdag). De zeer vriendelijke beheerder hr. Feihl van het hotel was telefonisch bereikbaar en binnen 5 minuten aanwezig om ons te ontvangen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Kamers zijn zeer netjes, schoon en ruim. Het ontbijt (vanaf 06.00 uur) is prima. Het hotel heeft een restaurant waar je voor een prima prijs kunt eten.

Gereisd met partner in juli 2012

Ideaal voor overnachting

len, 18-7-2009

Gezellig en echt duits hotel voor een tussenovernachting! De kamers zijn netjes en doelmatig ingericht. Het hotel is verder zeer netjes en verzorgd. In het gezellig restaurant kun je lekker eten voor een goede prijs. Verder is het ontbijtbuffet ook goed te noemen. Verder zijn er geen faciliteiten in het hotel. Wel beschikt het over een eigen slagerij.
      Gereisd met vrienden in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Feihl bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feihl in Neumarkt in der Oberpfalz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feihl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Feihl scoort een 6.52 uit 10 op basis van 6 reviews.