Beoordelingen Hotel Feihl

Feihl
3 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Feihl
Hauptstraße 50, 92318, Neumarkt in der Oberpfalz

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feihl in Neumarkt in der Oberpfalz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feihl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Feihl scoort een 8,0 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feihl in Neumarkt in der Oberpfalz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feihl, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Feihl de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Hotel Feihl vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Beieren. Vergelijk Hotel Feihl met andere accommodaties in Neumarkt in der Oberpfalz.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

3 beoordelingen over Feihl

3 beoordelingen
7,9
8,5
8,4
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2012
"Prima overnachtingshotel tijdens doorreis"vertalen
l.r.jansen
8,0

10-10-2012 Een prettig hotel om voor een schappelijke prijs te overnachten wanneer je op doorreis bent. Wij hebben er voor niet al te veel geld lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Nette kamer met goede badkamer. Een klein bezwaar is de geluidsoverlast die 's nachts wordt veroorzaakt door het bevoorraden van de bakkerij die naast het hotel ligt. Wellicht vragen om een kamer aan de andere kant van het hotel.
Aangezien wij zowel tijdens de heenreis op 15 sept. als tijdens de terugreis op 28 sept. in de namiddag aankwamen en de volgende dag weer doortrokken weten we niet of het geschikt is om langere tijd te verblijven.
Al met al voor ons doel tijdens de heen- en de terugreis het cijfer 8 waard.

Met partner, Juli 2012
"Prima hotel voor tussenovernachting"vertalen
Eklefina
9,0
9,0

07-08-2012 Overnachting is geboekt via Touroperator. Hotel werd ons aangeboden na overboeking (Gasthof zur Krone in Denkendorf). Achteraf bleek dit geweldig, aangezien Gasthof zur Krone een slechte accomodatie is - zie beoordeling van die acc.
Gasthof Feihl is een net hotel in het plaatsje Pollinger bei Neumarkt. In de plaats zelf is weinig te doen en het hotel is gelegen in een woonwijk, maar binnen enkele minuten ben je met de auto in Neumarkt, waar een aantal winkels en terrasjes zijn. Ligging voor ons was prima, aangezien je er snel bent vanaf de snelweg.
Wij kwamen aan op de dinsdag (rustdag). De zeer vriendelijke beheerder hr. Feihl van het hotel was telefonisch bereikbaar en binnen 5 minuten aanwezig om ons te ontvangen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Kamers zijn zeer netjes, schoon en ruim. Het ontbijt (vanaf 06.00 uur) is prima. Het hotel heeft een restaurant waar je voor een prima prijs kunt eten.

Met een groep, Aug. 2007
"Ideaal voor overnachting"vertalen
len
7,0

18-07-2009 Gezellig en echt duits hotel voor een tussenovernachting! De kamers zijn netjes en doelmatig ingericht. Het hotel is verder zeer netjes en verzorgd. In het gezellig restaurant kun je lekker eten voor een goede prijs. Verder is het ontbijtbuffet ook goed te noemen. Verder zijn er geen faciliteiten in het hotel. Wel beschikt het over een eigen slagerij.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?