Vakantiepark Reichenbach ***

7,6

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen6,6

20 reviews over Vakantiepark Reichenbach in het Nederlands

Mooie omgeving maar zeer gedateerd huis

M Wolf, 22-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

De omgeving is prachtig, het park zelf ook. Het personeel is zeer vriendelijk. Het huisje zelf (Rehpfad 16) is echter zeer gedateerd en slecht onderhouden.

Een vieze badkamer, stinkend toilet, een keuken met (op zijn best) een halve inventaris, een roestende vaatwasser, overal vieze tapijten (om de kapotte vloeren te verbergen), een terras welke ingezakt is met een half tuininventaris. Serviesgoed welke is samengesteld uit meerdere soorten en modellen. Kortom, het huisje is niet in orde. Je betaald teveel voor te weinig.

Het park zelf is mooi en goed onderhouden. Er is op het park een restaurant waar je goed kunt eten tegen redelijke prijzen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig park

Bianca, 10-7-2017
  • Onderkomen7

Het park ligt heerlijk rustig, maar er wordt wel hard gereden, ook door het personeel. Huisjes liggen vrij en hebben veel privacy. Voor 6 personen is de woonkamer wel aan de krappe kant. Wij misten een parasol, ondanks een zonnescherm was er soms geen schaduw op het terras.

Schoonmaak huisje was niet op orde. Sanitair was wel schoon, maar overal stof, spinrag en het stofzuigen had ook beter gekund. Bedden waren uitstekend. Hoewel het in de beschrijving niet stond was er wel een wasmachine (Rehpfad 1). Al met al toch wel een fijn park om vakantie te vieren.

In de buurt heel veel te doen, vooral "buiten". Behalve de al genoemde activiteiten is de hangbrug 100m boven de weg bij Reutte een aanrader, boomtoppenpad in Füssen is ook leuk, ook met kleine kinderen. Tanken in Oostenrijk is supergoedkoop, wij betaalden zelfs een keer 1.12 voor benzine (in NL rond de 1.45).

Als je boekt via de NL site let dan op de prijzen en vergelijk die met de Duitse site. Wij kwamen veel duurder uit op de NL site. Ik heb dit wel in mindering gekregen op de rekening maar het is wel raar dat dit niet gelijk was. Op de NL site staat ook niet dat je voor draadloos internet € 10,-- extra betaald, dat hoorde ik pas bij afrekenen aan het eind. Gewoon internet is wel gratis. op de Duitse site kun je zelf je huisje kiezen, op NL site niet.

Wij moesten aan het eind van de vakantie, inclusief hond, schoonmaak, toeristenbelasting, internet en energie (geen verwarming) nog € 274,-- betalen voor 2 weken, en we hebben echt zuinig aan gedaan met stroom en water. Hou daar dus rekening mee.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische omgeving!

fam Heuvelman, 28-6-2017
  • Onderkomen8

ten eerste hou er rekening mee dat er achteraf nog kosten in rekening gebracht worden,wij hadden dit niet goed meegekregen op de website doordat wij ''gelijk boeken'' gebruikten om de prijs en datum te achterhalen.helaas geen fijne ervaring daardoor met het nederlandse boekingsbureau.

kosten die erbij komen zijn ook aan de hoge kant,schoonmaak kosten waren 91 euro.dan de toeristenbelasting pp en gas en licht. bij ons totaal nog 160 euro.

deze betaal je bij vertrek!

het huisje was van alle gemakken voorzien,interieur was heel duits wat wij erg leuk en hilarisch vonden!

zwembad was erg leuk voor onze dochter van 5 en speeltuin ook.

wij hebben in de omgeving geweldige dingen gedaan zoals Legoland, de zugspitze opgegaan(let op het weer bij bewolking zie je weinig) en het geweldige neuschwanstein kasteel alles is op korte afstand.

oostenrijk ligt om de hoek!ook de rodelbaan van nesselwang was erg leuk.

goed shoppen kan je in Kempten.

lekker eten kan je goed in nesselwang en dorpjes verderop.

op het park zelf kan je ook lekker eten.

kortom een vakantie waard om heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

erg fijn

Paul Droste, 6-9-2015
  • Onderkomen8

Reichenbach is een perfecte uitvalsbasis om de prachtige omgeving te verkennen. Van hieruit is de prachtige Deutsche Alpenstrasse naar de Bodensee een aanrader. Het landschap is glooiend met prachtige vergezichten. De Alpen liggen op steenworp afstand.
Gereisd met vrienden in juni 2015

rustig

Marco, 23-8-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

rustig gelegen vakantiepark ,voor oudere kinderen weinig te beleven ,huisjes gedateerd (roken muf) zwembad koud ,verder was het er prachtig wandelen en een mooie omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

voor een rustige vakantie

klavertje-4, 2-5-2011
  • Onderkomen7

Prima locatie om lekker tot rust te komen! Zeker als je houdt van wandelen en fietsen (MTB)

In het huisje was alles aanwezig wat je nodig had. Maar alles was wel gedateerd.

Fuchsweg 12. Prima bedden. Veel ruimte.

Alleen de weergoden waren ons niet goedgezind. Veel, heel veel regen! En dat was jammer. hebben zelfs de verwarming aangehad!!

Met regen is het wel zoeken naar leuke activiteiten voor de kinderen. Eind rijden maar de moeite waard. Automuseum. Wat ook leuk was maar niet dagvullend de vlindertuin in Pfronten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

mooie vakantiebestemming

Ginet, 15-12-2010
  • Onderkomen8

Wij zijn hier al twee zomers geweest en dat is ons en de kinderen (12, 10, 3) heel goed bevallen. Bij mooi weer is er veel te doen in de omgeving en in het eigen zwembad en bij slecht weer vermaken de kinderen zich uitstekend in de speelhal.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

UItermate geschikt voor een lekkere week weg

JanRens, 15-3-2010
  • Onderkomen9

Erg mooie ruime , schone, huizen. Er is voldoende privacy doordat de huizen vrijstaand zijn.

Op 5 minuten rijden van de skipiste en de winkels van het dorp.

Ook de omgeving nodigt uit tot lange wandelingen en het bezoeken van omliggende dorpen.

Voor een gezin met vier kinderen die gaan skieën; de ideale vakantie

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Prima bestemming, voldoende activiteiten

Jan Keijsers, 27-2-2010
  • Onderkomen8

Ieder jaar weer een uitstekend adres voor onze gezinsvakantie. Ruime woning, mooi gelegen en met een prachting uitzicht. Prima service en heerlijk rustig. Uitstekend uitgangspunt voor diverse wandelingen. De piste en de gondellift ligt op een half uur lopen. Volgend jaar zijn we er weer.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

super

Arnold Visscher, 20-9-2009
  • Onderkomen9

Fijne vakantie gehad hier.Zeker kindvriendelijk en niet te massaal.Ieder heeft z'n eigen(geen een is hetzelfde)woning en er is gelukkig geen winkel in het park waardoor je bent aangewezen op de bakkerij en winkels in o.a. Nesselwang.Mooie omgeving ,schoon zwembad en een goed restaurant.We hebben alweer geboekt voor het volgende seizoen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Reichenbach in Nesselwang , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Reichenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Reichenbach scoort een 7.55 uit 10 op basis van 20 reviews.