Hotel Westend ***

Hotel Westend
Westend
5,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Westend bij:

2 reviews over Hotel Westend in het Nederlands

Beoordeel een hotel niet van de buitenkant

tjw49, 28-7-2015

Toen we bij het hotel aankwamen, dachten we 'waar zijn we terecht gekomen' . Het hotel is omgeven door diverse leegstaande panden, waarvan er sommige letterlijk dicht getimmerd zijn. Maar eenmaal in het hotel, constateerden we dat dit alleen maar de buitenkant was. Vriendelijk personeel, heel goed ontbijt en nette kamer.
Gereisd met partner in juli 2015

P Kraaikamp, 15-9-2006

We zijn met de trein naar Munchen gegaan en dan is het hotel makkelijk te vinden. Te voet (20 minuten) of met tram 18 of 19. Binnen is het goed verzorgd. De lift is voor max 2 personen maar het zijn maar 5 etages. Het ontbijtbuffet is erg lekker en uitgebreid. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer en badkamer waren niet overdreven groot maar alles was aanwezig. Een aanrader!
Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westend in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Westend scoort een 5.79 uit 10 op basis van 10 reviews.