Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Splendid Dollmann**** bij :

5 reviews over Hotel Splendid Dollmann in het Nederlands

Ideaal voor cultuurreis in München.

., 15-1-2014

Zeer vriendelijk, mooi ingericht en in zeer goede locatie gevestigde uitvalsbasis. Smaakvol ontworpen lounge met bibliotheek. Mooie antiek en in het hele gebouw en zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Ideaal voor cultuurreizen in München. Het ontbijt is prima De badkamers zijn schoon en goed maar klein, een kluisje op de kamer is er helaas niet.
Gereisd anders in januari 2014

Een parel in München.

., 22-12-2013

Het huis ligt in een elegante wijk van München. Zeer rustig en zeer verzorgd. Toch alles te voet te bereiken. Tram rijdt langs het huis. Het huis zelf is zeer elegant en liefdevol ingericht. De keuze bij het ontbijt is goed. De versheid en kwaliteit van de producten is uitmuntend. De kamers en de badkamers zijn voor de prijs wat klein. Hoewel het tegenover een kantoor staat, is er geen schutting. Slechts zware gordijnen om het donker te maken! Dan had ik liever een schutting, die licht doorlaat. De verlichting in de badkamer is matig. Er ontbreekt minstens een verlichte make-up spiegel. De receptie was minder vriendelijk en vrij onpersoonlijk. Het stelde een beetje teleur. Daarvoor een des te vriendelijke reserveringsleider. Perfecte roomservice. Dagelijks water, bij aankomst vers fruit, kleine gastgeschenken! Kortom: hoewel er nog kleinigheden verbeterd moeten worden, is het huis zeer aan te bevelen.

Top hotel.

., 16-12-2013

Een fantastisch hotel om een korte trip naar deze stad te maken. Het is centraal gelegen, het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Top hotel.

., 13-12-2013

Mijn vrouw en ik waren betrekkelijk een winkelopening in de Maximillianstraße op 11 december 2013 in München. Aangezien we maar een nacht in München wilden blijven wilden we dit keer niet in een 5 sterren hotel in de Maximillianstraße verblijven, maar zochten we iets kleins en goeds in de buurt. Ik heb toevallig dit hotel gevonden en mijn ideeën werden overtroffen. Alles van aankomst tot vertrek was het beste van het beste. Inchecken door het personeel erg behulpzaam. De parkeergarage in een bijgebouw en erg vriendelijk. De kamer en het gehele hotel erg schoon. Toen we terugkeerden van een wandeling in de middag werden ons meteen koekjes met Glühwein aangeboden. Al het personeel was erg meegaand. Het uitgebreide ontbijt liet ook niets te wensen over. Dus ik moet zeggen dat het hier top is en ik kan het alleen maar overal aanprijzen. Ik zal het zeker weer bezoeken. bedankt Lukas en Christina Ploner
Gereisd anders in december 2013

Een van de beste aanbevelingen voor hoge eisen.

., 13-10-2013

Zeer gastvrij hotel dat aan alle verwachtingen voldoet en het interieur in de stijl van een bibliotheek (die men kan benutten), iets heel speciaals, en uitzonderlijks biedt. Noemenswaardig is het moderne ontbijtbuffet. De verbinding met openbaar en individueelverkeer (goed bereikbare, lichte tunnels) evenals de goede locatie tussen winkelsstraten, het centrum, de culturele aanbiedingen en het grote vrijetijdsarsinaal van München lans de Insar tot de Engelse Tuin.
Gereisd anders in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid Dollmann in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid Dollmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Splendid Dollmann scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.