Hotel Sofitel Munich Bayerpost

Hotel Sofitel Munich Bayerpost
Sofitel Munich Bayerpost
8,6

5 reviews over Hotel Sofitel Munich Bayerpost in het Nederlands

Mooi, modern hotel in München.

., 3-3-2014

Zeer mooi hotel aan het station. We hadden een duplex-maisonette-junior-suite op de tweede verdieping. Wondermooi, ik zou er zo weer heen gaan. Vooral met de trap, enz. Wel een beetje te duur. Vooral als je bij het inchecken ziet dat ze je voor weinig geld een upgrade bieden (naargelang de beschikbaarheid).
Gereisd anders in maart 2014

Zeer aan te raden.

., 25-2-2014

Alles top daar. Alleen bij het zwembad was het voor ons iets te luidruchtig omdat de ouders hun kinderen niet in de hand hadden. Verder was echt alles goed!
Gereisd anders in februari 2014

Zakenhotel naast het station.

., 16-2-2014

Hotel voor zakenlui. Bij een 5 sterren hotel verwacht men een badkamer met een badkuip, ook als de douche heel mooi is. Het ontbijt was erg goed, de restaurants heb ik helaas niet kunnen bezoeken. De kamers waren al met al een beetje teleurstellend, waarschijnlijk, omdat ze naar mijn smaak veel te donker ingericht waren. Bovendien was mijn kamer naar het treinstation, zodat men vanwege het geluidsniveau de ramen niet kon openen.

Het mooiste hotel in München - geweldige vijfsterr

., 14-2-2014

Vooraf: het is voor mij het mooiste vijfsterrenhotel in München, vooral de combinatie van historische gebouwen (het Wilhelminagebouw) en het geweldige design-interieur heeft me overtuigd. Pluspunten zijn behalve het goed opgeleide, steeds attente, meertalige personeel, de ligging (slechts ongeveer 100 meter van het centraal station) en de leuke kamerinrichting met een groot kingsize-bed, een flatscreentelevisie en een Nespressomachine. Wij konden veel bezienswaardigheden van München inclusief de hoofdwinkelstraten te voet bereiken en anders zijn er op het centraal station veel metrohaltes en busmogelijkheden, ook ideaal voor aankomst en vertrek op de luchthaven. Het spa- en wellnessaanbod zou ook hoogwaardig zijn, maar helaas hadden we hiervoor geen tijd. De algemene indruk van het hotel, de unieke designmix en de grootte van de kamers hebben me overtuigd, niet te vergelijken met de gewone nieuwbouwen.
Gereisd anders in februari 2014

Zwembad erg koud, koele stijl.

., 13-2-2014

Dus het zwembad, zo mooi als het eruit ziet, zo koud is het water, het was echt een beetje eng met die groene tegels... Nou, ik ben een zwempak gaan halen en toen was het een koud zwemavontuur met mijn dochtertje in dit hotel. De kamer had uitzicht op het dak van het station en ik vond het voor die prijs wel een beetje te klein, maar het was zeker wel een standaardkamer. Dit bewijst nog eens dat meer betalen in een ketenhotel niet meer waarde betekent. De lobby is indrukwekkend, De bedden waren zeer goed.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel Munich Bayerpost bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Munich Bayerpost in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Munich Bayerpost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Munich Bayerpost scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.