Hotel Seibels Park ****

Seibels Park

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Seibels Park bij:

1 review over Hotel Seibels Park in het Nederlands

Emiel en Miram, 28-10-2007

Wij hebben dit hotel gebruikt om een nachtje in te verblijven op onze terugreis vanuit Kroatië. We hadden het expres uitgekozen vanwege het uiterlijk (grappig en chique) en de ligging t.o.v. de snelwegen. Hotel ligt beetje in een woonwijk ver van het centrum, wel rustig, en er ligt een pizzeria naast. Geen gebruik van gemaakt en naar het centrum gegaan met de taxi +- 20 E. Personeel was vriendlijk en behulpzaam, kamers mooi met fijne badkamer met alles erop en eraan. Ontbijt super en helemaal de sfeer en aankleding van het Hotel zelf. Bij aankomst kun je ervoor kiezen om de auto in de inpandige kelder te zetten voor 5 E pd, ideaal. Let alleen wel op dat je er niet met PIN kunt betalen. Conclusie, goed, mooi en goedkoop, echter ligging ver van centrum maar München is natuurlijk heel groot.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seibels Park in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seibels Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seibels Park scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.