Hotel Schreiberhof ****

Hotel Schreiberhof
Schreiberhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schreiberhof bij:

2 reviews over Hotel Schreiberhof in het Nederlands

Leuk Duits hotel

Marissa, 29-8-2010

Wij hebben hier de nacht doorgebracht op doorreis naar Italie. We kwamen hier toevallig terecht en vonden de uitstraling direct al erg uitnodigend. Toen ik vroeg of er iets te regelen was voor een gezin met 5 kinderen werd er gelijk van alles uit de kast getrokken om voor ons iets te regelen. We kregen 2 prachtige kamers en een extra bed voor een van de kinderen. Het ontbijt was echt Duits, heel erg uitgebreid met alles wat je maar bedenken kan. Echt een super hotel om te verblijven.
Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Nieuwstad, 12-9-2007

We kwamen in de hotelkamer binnen en zagen meteen dat de foto's niet overeenkwamen met wat we aantroffen.

Dit hotel is zeker geen vier sterren waard.

De kamer was smoezelig (tapijt, wc / badkamer stonk, oude oma style).

Dit verwacht je in een twee ster hotel en dan voor een lagere prijs.

Wij vonden het tegenvallen, maar voor ouderen is het wellicht wel leuk en goed.

Ontbijt was prima in een gezellig oude aangekleed restaurant.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schreiberhof in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schreiberhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schreiberhof scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.