5,4

Matig

13 reviews over Camping Obermenzing in het Nederlands

Prima stads camping

Van.Schungel, 19-8-2017

Ben het met de vorige schrijver eens.prima camping vernieuwd sanitair.

vriendelijke dame aan de receptie die ons wegwijs heeft gemaakt hoe de bus te nemen naar munchen centrum.kaarten voor de bus ook verkrijgbaar.

Enige minpuntje is dat de plaatsen niet groot zijn maar als je eerst even rond wandelt kun je ook een grotere caravan kwijt. €29.-is misschien ook beetje aan de hoge kant.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede stadscamping en doorgangscamping

bertrotterdam, 9-8-2015

Ben je op doorreis of wil je München bezoeken dan is deze camping ideaal. En ja vlak bij de snelweg dus je hoort verkeer. Binnen 3 minuten zit je op deze snelweg. Electriciteit betaal je hier inmiddels niet meer met munten maar een vast bedrag per nacht. Sanitair is vernieuwd maar simpel en schoon. Je kunt bij de camping een eenvoudige pizza eten. Binnen 1.5 km volop restaurant. Betaalbaar en lekker. Ik deel de negatieve reacties dus absoluut niet
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima camping om München te ontdekken!

Tiesken, 20-6-2015

Camping ligt afgelegen maar heeft mooie plekken. Helaas wonen er ook veel vaste gasten. Sanitair is slecht, voor de kids is er niets. Maarrr, uitstekende openbaar vervoer verbinding naar Munchen!!! Met een half uur sta je voor het Rathaus, Hofbrauhaus is om de hoek 😉.
Gereisd familie in augustus 2014

Wij komen hier nooit meer

marleen, 25-3-2015

1 nacht op de terugreis vanuit Italië overnacht.

Pluspunt: aangekoppeld overnachten. Sanitair met een hoog jaren 60 gehalte. Niet meer van deze tijd. On ons geval wel schoon.

Nadeel stroom op 50 cent munten. Onprettige en onveilige sfeer. Speelgelegenheid voor de kinderen was ronduit gevaarlijk door slecht onderhoud en vies door dat er afval was gedumpt.

Gereisd familie in augustus 2014

sombere camping

van der horst, 27-7-2014

Wij vonden het een sombere camping maar voor een overnachting wel geschikt. Vriendelijk personeel jammer dat er geen restaurant was wel een imbis. Toiletten erg rommelig overal ligt toiletpapier. Electra gaat met 0.50 eurocent munten dus je zit b.v. midden in de nacht zonder stroom dat is als je medicijnen in de koelkast moet bewaren niet handig. Wij vonden dat een groot minpunt.
Gereisd met partner in juli 2014

Een mooie kampeerplek om naar Oktoberfest te gaan

Tom, 4-9-2013

Keywoord van deze camping is: verwacht er niet te veel van. Ik was met een aantal vrienden (7 man) hierheen gegaan met de intentie van: Alleen slapen en als we wakker worden op naar Munchen voor Oktoberfest! Deze camping biedt weinig maar kost ook weinig. Het enige wat ze aanbieden is een plek, douche en eventueel een ontbijt. Handig is wel dat er een bus voor de deur stopt die je naar munchen brengt.

Als je met die intentie daarheen gaat zit het goed. De douches/wastafels en dergelijkheden zijn oke, plekken zijn netjes (je kan niet reserveren tijdens Oktoberfest. Als je gaat, ga dan al woensdagnacht rijden zodat je er donderdag bent. Veel keuze waar je je tent neer kan zetten). LET OP: Elektriciteit kennen ze niet op de open plek.

Gereisd met vrienden in september 2011

Prima plek voor 1 of 2 nachten

Gerard, 25-7-2013

Centrum van Munchen zeer eenvoudig met bus en tram te bereiken. Dachau ligt om de hoek. Vriendelijke receptie
Gereisd met partner in juli 2013

prima voor een bezoek aan Munchen

wh_bos, 28-6-2013

Wij waren wat ongerust geworden door eerdere beoordelingen. Toch maar geprobeerd en de camping viel ons reuze mee. Ondanks de vele regen tijdens ons verblijf werd het sanitair goed schoongehouden. Van het gedeelte met vaste plaatsen geen last. De bus stopt voor de deur en het centrum van Munchen is eenvoudig met het OV te bereiken. Nadeel is wel dat voor de elektriciteit steeds met 50C munten moet worden betaald.
Gereisd met partner in mei 2013

geen tweede maal

Van Ranst Hans, 29-6-2010

Lege vervallen caravans op de camping, alles is zeer verouderd, de tijd is hier blijven stilstaan in de jaren 70. zeer lawaaierig bij de snelweg, heb geen gebruik gemaakt van het sanitair. Deze camping is beter te vermijden. We moesten dan nog 23,50 euro betalen voor één overnachting.
    Gereisd met partner in juni 2010

Prima camping voor mensen die niet teveel eisen.

Joël, 3-10-2009

Voor mensen die niet teveel eisen is dit een prima camping. Wij waren hier met 4 personen tijdens de oktoberfeesten. De camping was vol, maar dat was niet storend. Douchehokken altijd goed te bereiken en vrij schoon.

Bus naar de dichtstbijzijnde metro rijd 3x in het uur.

Ligging wel 50m van de snelweg dus probeer een goede plaats uit te zoeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Obermenzing in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Obermenzing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Obermenzing scoort een 5.38 uit 10 op basis van 18 reviews.