8,6

Uitstekend

5 reviews over Hotel Nymphenburg in het Nederlands

Vriendelijk en goed.

., 14-12-2013

Vriendelijk en gastvrij Zelfs het bewaren van onze snacks in hotel-koelkast was geen probleem En we werden er op de dag van vertrek op gewezen de snacks niet te vergeten. De metro halte is in de buurt. Maar als je geen drie koffers tegelijk moet dragen, is dit niet echt een probleem.
Gereisd anders in december 2013

Centraal gelegen, goed hotel.

., 16-10-2013

Centraal gelegen, goed hotel in München. familiale en individuele sfeer. Perfect voor zakenreizen of voor een korte trip in München!
Gereisd anders in oktober 2013

Mooi, centraal hotel.

., 9-10-2013

Mooi hotel, centraal gelegen, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet, mooie kamer, enige punten van kritiek: badkamer zeer klein, prijs voor de ondergrondse parkeergarage zeer hoog.
Gereisd anders in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nymphenburg*** bij :

Een ordelijk geleid hotel. Goede ligging!

., 18-9-2013

Wij hebben ons er erg goed gevoeld en we komen graag terug. Je wordt er zeker gek van het lawaai van de straat als je van het platteland komt.
Gereisd anders in september 2013

Klein, maar prima.

., 18-9-2013

Een klein hotel met 44 kamers, gelegen aan de kruising met de Nymphenburgerstrasse. en de Landsberger Allee, geïsoleerde ramen, dus weinig te horen van het verkeerslawaai. Kleine ontbijtruimte, maar prachtige, goede sfeer. Auto-faciliteiten in de kelder voldoende aanwezig. Openbaar vervoer, hetzij per metro Rot-Kreuz-Platz of Maillingerstrasse. Te voet ongeveer 5 minuten. Voldoende restaurants en winkels in de buurt. Het hotel ligt aan de rand van het centrum, het centraal station ligt op ongeveer 2 km.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nymphenburg*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nymphenburg in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nymphenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nymphenburg scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.