7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Leonardo München City West**** bij :

5 reviews over Hotel Leonardo München City West in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

., 2-3-2014

Goed hotel voor een stedentrip naar München. Kamers zijn wat klein, badkamer ook. Maar goed genoeg voor een stedentrip.
Gereisd anders in maart 2014

Alles goed!

., 27-1-2014

Mij heeft het ontbijt lekker gesmaakt, zeer vriendelijk personeel, de sauna was eveneens zeer goed. Ik beveel dit hotel verder aan.
Gereisd anders in januari 2014

Goed hotel voor een korte stedentrip.

., 6-11-2013

Hotel met zeer vriendelijk en competent personeel. Goed en voldoende ontbijt. De metro halte is op ongeveer 100 meter afstand. Parkeergarage is beschikbaar.
Gereisd anders in november 2013

Centraal maar vies, nooit meer.

., 3-10-2013

De kamers zijn erg afgeleefd. We hadden 3 tweepersoonskamers geboekt en ze waren allemaal dezelfde. De kamer was erg vuil en ook na herhaaldelijk schoonmaken was het er niet schoon (dikke stoflagen, onder het bed was er al wekenlang niet gedweild). Het personeel was vriendelijk, maar ze waren niet echt competent. We vroegen een rustige kamer en die hebben we gekregen, alsook een vroege check-in.
Gereisd anders in oktober 2013

Mooi hotel.

., 3-10-2013

Zeer mooi nieuw hotel voor stedentrip. Verkeersverbinding per metro heel goed. Café naast het hotel ook zeer goed, absoluut een bezoekje waard.
Gereisd anders in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo München City West in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo München City West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo München City West scoort een 7.65 uit 10 op basis van 5 reviews.