Hotel Göthe ***

Hotel Göthe
Göthe
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Göthe bij:

2 reviews over Hotel Göthe in het Nederlands

W.L., 26-5-2008

Wij waren met 7 personen. Eerste nacht hadden we onze 3 geboekte kamers, de tweede nacht hadden we slechts 2 kamers en moesten we met bijgezette bedden met 4 en 3 pers. op één kamer.Ze hadden dubbel geboekt.Nadien moesten we toch de volle pot betalen ipv de benutte kamers De Turkse eigenaar plaatst steeds een bord met "Zimmer Frei" aan de deur en als toeristen binnenspringen beloofd hij hun een kamer en hoopt dat gasten (zoals wij) begripvol samenhokken. Dubbele winst op kosten van goedgelovige gasten !

ontbijtbuffet wordt nauwelijks aangevuld. De fruitsapautomaat was al 2 dagen leeg. Veel nachtlawaai. Ligt in een straat waar hoofdzakelijk Turkse winkels en cafés liggen.

Gereisd familie in mei 2008

Tjeert, 18-5-2008

Ligging vlakbij Station en niet ver van het centrum.

Het ontbijt is bovengemiddeld.

Het hotel heeft geen lift, ongeschikt dus als je slecht ter been bent.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Göthe in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Göthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Göthe scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.