Hotel Golden Tulip Olymp ****

Hotel Golden Tulip Olymp
Golden Tulip Olymp
6,8

9 reviews over Hotel Golden Tulip Olymp in het Nederlands

Niet bijzonder, doorreis hotel.

Goed hotel als je op doorreis bent!, 21-8-2016

Het hotel heeft bij meer dan vier personen als aanbod een appartement. Dit is een ruim appartement maar wel enorm gedateerd. Het is er inderdaad snikheet en dat bij niet eens zulke hoge temperaturen. Toen wij de kamer betraden rook het er erg muf en was de indruk wat viezig. Omdat het slechts voor 1 nacht was hebben we de ramen tegen elkaar open gezet en zijn we elders gaan eten. Dit was de oplossing voor een redelijke nacht als was het nog steeds warm. Geen plek om in de zomer te bivakkeren want dan is de lol er heel snel af. Bedden waren redelijk, badkamer lag vol met zwarte haren....

Ligging van het hotel direct naast de snelweg waar je overigens weinig last van hebt. Op basis daarvan een 10 voor de ligging maar een 1 als je op zoek bent naar een leuke locatie voor een langer verblijf. Bediening in het restaurant was alsof er net iemand overleden was. Slecht en met een slecht humeur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

al 4 jaar achter elkaar

Hans, 1-7-2014

Al 4 jaar overnachten wij in olymp. Onderweg naar italie.

eten is een tikkeltje over de top....maar wel erg lekker. Helaas klein terras bij het hotel. Parkeren in de garage. Kamers zijn ok en netjes. Ontbijt super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

super mooi hotel

leon, 1-7-2014

super schoon en netjes hotel.

zeer geschikt voor alle reisers!!!

alleen het is erg jammer dat er geen mooi zwembad bij zit

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een goed hotel voor 4 nachten

Erik, 8-8-2012

We hebben dit hotel gebruikt als uitvalsbasis voor München. Het hotel is netjes en compleet. Er zit een sport en sauna complex onder het hotel. Het parkeren is gratis. Het ontbijt is gewoon echt heel goed en veel. 4 nachten was lang genoeg. Voor 14 euro kun met 5 personen onbeperkt een dag de trein en metro gebruiken. 10 minuten lopen zit een station waar je de trein pakt. Deze trein stop op meerdere plekken hartje centrum. De rit is dan 25 minuten. Naast het hotel zit een Biergarten. Het is ligt kort naast de snelweg maar daar merk je niks van. In 6 uur ben je weer in Nederland (effectief rijden).
Gereisd met partner in juli 2012

Goed hotel met zeer ruime kamer

Ben en Desiree, 17-3-2012

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel op doorreis naar Italie en dan is dit hotel helemaal perfect. Het hotel ligt vlakbij de snelweg waardoor het uitstekend bereikbaar is. Ook beschikt het hotel over ruime parkeergelegenheid dus ook dit is ideaal.

Hotel ligt buiten Munchen, wij zijn verder ook niet in Munchen geweest.

Hotelkamers zijn modern, zeer ruim en zien er netje en verzorgd uit. Dit geldt ook voor de badkamer.

Het ontbijt is ook goed en uitgebreid.

Gereisd met partner in juli 2009

Goed Hotel

Gerrit, 29-12-2010

Hotel Olymp heeft ruime kamers, kamer en sanitair wordt elke dag goed schoon gemaakt (schone handdoeken),zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet, diner wordt aan tafel geserveerd.

Plaats ligt aan de snelweg, maar je hebt geen last van de snelweg, ook niet met open raam.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Goed hotel voor bezoek aan Munchen

Patrick, 13-9-2008

Niet in het centrum maar met de tram/metro"snel te bereiken. Wij hadden een familiekamer 1 tweepersoonsbed en twee losse bedden. Prima ontbijt in hotel , avondeten in de biergarten iets verderop gedaan.
Gereisd familie in juni 2006

Mirjam, 3-2-2008

Handig als overnachtingshotel op weg naar de wintersport-bestemming. Diner en ontbijt zijn erg goed. Personeel is vriendelijk, kamers zijn redelijk mooi (we logeerden in de oudere appartementen in het bijgebouw).
Gereisd familie in februari 2008

Ko & Jo, 6-8-2006

Alleen te adviseren als aanbieding, maar dan nog niet erg goedkoop. Verder geen commentaar, eten is prima en de service ook en een werkelijk reuzen-ontbijtbuffet.

Ligging praktisch aan de A9.

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Tulip Olymp bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Olymp in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Olymp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Olymp scoort een 6.82 uit 10 op basis van 9 reviews.