Hotel GHOTEL hotel & living München-City ***

Hotel GHOTEL hotel & living München-City
GHOTEL hotel & living München-City

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor GHOTEL hotel & living München-City bij:

1 review over Hotel GHOTEL hotel & living München-City in het Nederlands

Nooit meer!

C.J.R. van der Linden, 8-1-2009

Het personeel van het hotel bestaat uit een brigade Kroatische kamermeisjes die erg luidruchtig zijn, ze lopen schreeuwend door de gangen, al vanaf zeer vroeg in de ochtend. Na twee ochtenden was ik het zat; ik opende de deur van mijn kamer en vroeg waarom ze er geen rekening mee hielden, dat er nog gasten lagen te slapen. Ik had immers een kaart aan de deurknop van mijn kamer gehangen dat ik liever niet gestoord wilde worden. Het was op dat moment negen uur in de ochtend.

Het hoofd van de huishouding die op dat moment haar bevelen aan het rondschreeuwen was, wees op haar horloge en zei dat het voor mij toch echt tijd was om op te staan.

Dus, houd je van het nachtleven en van uitslapen, ga dan niet naar dit hotel!

Gereisd alleenreizend in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GHOTEL hotel & living München-City in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GHOTEL hotel & living München-City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel GHOTEL hotel & living München-City scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.