Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Galleria*** bij :

1 review over Hotel Galleria in het Nederlands

Nooit weer

Jolanda Christiaans, 17-8-2010

Wij hadden als tussenstop een familiekamer geboekt voor 2 volwassen en 3 kinderen. Dit was een regelrechte aanfluiting, het bleek een gewone tweepersoonskamer waar drie veldbedden bij gezet waren, schandalig. Bedden waren ook nog eens van slechte kwaliteit. Er is geen restaurant in het hotel. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (route en tip voor een leuk restaurant op loopafstand) maar reageerde met een:' tja, dat is bij ons altijd zo' op onze kritiek op de kamer. Het hotel doet verouderd aan en de parkeerpolaats is piepklein en kost 7,50 per nacht.

Na een doorwaakte nacht troffen wij tegen onze verwachting in wel een uitstekend ontbijt aan, ruime keuze en op verzoek een gebakken eitje. Maar ondanks dat: nooit weer, we waren geradbraakt.

Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galleria in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galleria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galleria scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.