6,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Derag and Living Karl Theodor*** bij :

5 reviews over Hotel Derag and Living Karl Theodor in het Nederlands

Hotel in rustige woonwijk.

., 22-1-2014

Rustig gelegen hotel in een woonwijk. Voldoende parkeerplaatsen in de garage van het hotel aanwezig. Het personeel bij de receptie is erg vriendelijk en bekwaam. De kamers hebben gedeeltelijk een klein balkon. Dat is echter wel een nevenzaak, want de tafel en de stoelen in het buitengebied zijn oud en onverzorgd. Het ontbijt wordt in het Dante-Café in buffetvorm aangeboden. De keuze is voldoende, maar biedt alleen standaard gerechten.
Gereisd anders in januari 2014

Sylvester in het hotel Karl-Theodor in München.

., 7-1-2014

We hadden een mooi, groot appartement met een kleine keuken. Zo kon mijn vrouw ons heerlijk ontbijt serveren om vervolgens de stad te bezoeken. Het uitzonderlijk mooie en milde weer maakte onze tevredenheid groter. Ja, we hebben ons hier eerder lekker gevoeld en zullen altijd een kamer navragen. Dank ook aan het leuke personeel, vooral de heer v. die wij willen noemen. Hartelijk dank!

Gaat wel.

., 2-1-2014

Drie keer kamer gewisseld, de kamer niet in het hotel gekregen maar in het bijgebouw (wc erg vies, gordijn kon je niet fatsoenlijk dichtdoen en bank is uiteengevallen.) positief is het bed!
Gereisd anders in januari 2014

Het slechtste hotel waar ik ooit geweest ben.

., 1-1-2014

Dit is het slechtste hotel waar ik ooit geweest ben. De douche had een plafondhoogte van circa 170 cm. Ik was nog nooit in een hotel waarin ik niet rechtop kon staan in de douche. De matrassen in mijn kamer zijn pure stofnesten. Bij mijn directe klacht kort na het inchecken was het voor hun personeel niet mogelijk om me een betere kamer te geven. De dame bij de receptie meende: 'ik moet me niet zo aanstellen'.
Gereisd anders in januari 2014

Goed hotel voor stedentrips.

., 1-12-2013

Ideaal voor stedentrip, metro vlakbij, wij hadden een kamer via eBay geboekt, het was eigenlijk een flat met twee verdiepingen, 80er jaren stijl kamers en badkamer, de kamers zijn gerenoveerd net zoals de gang, ontbijtbuffet was heel goed, personeel is erg vriendelijk en over het algemeen zouden wij dit hotel weer boeken.
Gereisd anders in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derag and Living Karl Theodor in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derag and Living Karl Theodor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Derag and Living Karl Theodor scoort een 6.74 uit 10 op basis van 5 reviews.