Hotel City Hilton *****

7,8

5 reviews over Hotel City Hilton in het Nederlands

Typisch Hilton.

., 30-1-2014

Een typisch Hilton, het Hilton München City. Kamers hebben een normaal kleine grootte, badkamers zijn ook niet bijzonder groot, maar ook niet te klein. Personeel is goed opgeleid, vriendelijk (maar niet overdreven) en bekwaam. Met het restaurant ben ik niet bijzonder tevreden, ontbijt heb ik ook wel eens beter meegemaakt. Locatie is goed.
Gereisd anders in januari 2014

Het is nu eenmaal Hilton!

., 24-1-2014

Een gewoon Hilton-hotel van de betere standaard, ideaal gelegen in München. De volgende keer zal ik er zeker weer boeken.

Heel goed.

., 9-1-2014

Goed tot zeer goede vakantie met het gezin, zeer vriendelijke en competente receptie die bij alle vragen erg behulpzaam en vriendelijk was.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City Hilton bij:

Mooi hotel voor een stedentrip in München.

., 8-1-2014

We waren in München voor een concert van Pink van 18 tot 20.05.2013. De vorige keer hadden we het Hilton am Park geboekt. Deze keer wilden we het Hilton City boeken. Het hotel is niet zo centraal gelegen, maar je kan toch te voet gemakkelijk in het centrum geraken. om de hoek is er ook een tram- en een bushalte. Het Hilton am Park is een beetje exclusiever dan het Hilton City. Toch hebben de kamers, de service en het ontbijt de standaard van het Hilton. waarbij de ontbijtzaal wel een beetje hectisch was. Koffie, latte, thee, enz. moet je zelf aan een automaat gaan halen. waar er zich echt een lange rij kan vormen. Voor een reisje in München is het hotel toch aan te bevelen. Maar we hebben wel liever het Hilton am Park. Vandaar is het wel iets verder naar de stad.
Gereisd anders in januari 2014

Goed hotel met goede verbindingen met het openbaar

., 1-1-2014

We waren voor een kort bezoek in Beieren en hebben bewust dit hotel gekozen, omdat vanuit het hotel de verbinding met de metro en tram uitstekend is, evenals de direkte verbinden met de luchthaven en Marienplatz. De kamer was wel altijd heel goed schoongemaakt, maar de inrichting is sterk verouderd. Ik verblijf per jaar circa 20 keer in Hilton hotels... Ik moet zeggen, dat dit hotel absoluut de slechtste bedden heeft waarop ik de laatste jaren lag. De service was ook goed en het ontbijt laat erg weinig te wensen over.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor City Hilton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hilton in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hilton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Hilton scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.