Aparthotel Best Western München ***

Aparthotel Best Western München
Best Western München
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Best Western München bij:

5 reviews over Aparthotel Best Western München in het Nederlands

Graag weer.

., 25-2-2014

Kleine keuken bij de receptie, goed ontbijt, gratis internet, bushalte voor de deur.
Gereisd anders in februari 2014

Een goede plaats voor bezoekers van München.

., 29-12-2013

Goed geschikt om de bezienswaardigheden in München te verkennen. De tram rijdt direct voor de deur. Het ontbijtbuffet is goed, maar er is niet genoeg plaats en als het hotel volgeboekt is, kan het er wel krap zijn. In de badkamer kan je duidelijk zien dat het hotel al enkele jaren achter de rug heeft. Wel schoon maar de douchecabine mag wel eens vervangen worden. Toch zouden we het opnieuw boeken.

Niet aan te bevelen.

., 15-12-2013

Een nacht doorgebracht in de eenpersoonskamer. Vlekken op de muur en tapijt. Bij dichte deur van de douche kwam er schimmel te voorschijn. In totaal slechte algemene indruk. Ook het ontbijt laat te wensen over. Het personeel is gestrest. Kwalitatief is de gevraagde prijs te duur. Het geld voor het ontbijt kan je beter ergens anders uitgeven. Conclusie: voor veel minder geld zijn er mooiere hotels en betere locaties.
Gereisd anders in december 2013

Stedentrip in een goed hotel.

., 9-12-2013

Wij hadden het hotel op korte termijn geboekt op het internet, aangezien er geen kamers meer vrij waren in ons favoriet hotel. Het hotel is goed ingericht en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Helaas hadden wij erg luidruchtige buren, die ook na onze klacht aan de receptie meedogenloos verder feestvierden. Voor de rest waren we wel tevreden en we kunnen het hotel overal aanbevelen.

Top hotel.

., 29-11-2013

Zeer goed hotel, aanbevelenswaardig, was vorig jaar al in het hotel, leuke sfeer, zeer goede verkeersverbindingen, thermale baden in de buurt.
Gereisd anders in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Best Western München in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Best Western München zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Best Western München scoort een 7.25 uit 10 op basis van 5 reviews.