Hotel Belle Blue Zentrum

Hotel Belle Blue Zentrum
Belle Blue Zentrum
5,6

5 reviews over Hotel Belle Blue Zentrum in het Nederlands

3 sterren in het centrum - aan te bevelen.

., 2-12-2013

Schoon, mooi hotel in het centrum. Goed voor zakenreizigers. 3 sterren eerder plus. Kamer was goed uitgerust (ik geloof Sky is er ook). Zeer vriendelijk personeel. Kleine maar mooie badkamer. In ieder geval aan te bevelen.
Gereisd anders in december 2013

Goede locatie, middelmatige service, kleine kamers

., 6-11-2013

De centrale ligging en de relatief goede prijs voor München spreken voor het hotel. Ik heb zowel in de eenpersoonskamer als ook in de tweepersoonskamer geslapen: de tweepersoonskamer was helemaal in orde, maar de eenpersoonskamer was de kleinste die ik ooit gezien had en relatief oncomfortabel. Het personeel bij de receptie was dan wel niet onvriendelijk maar van goede service kan ook niet gesproken worden.
Gereisd anders in november 2013

Alleen maar mooie praat en schone schijn

., 8-9-2013

Het hotel is erg gunstig gelegen en maakt van buiten een goede indruk. Ook inchecken verloopt veelbelovend, waarmee we nu bij de kamer zijn. Eerst kreeg ik een donkere kamer (nummer 11) op de begane grond, zo smal, dat ik claustrofobisch werd. Andere kamer opgeëist, nummer 12 gekregen. Even donker, wat meer ruimte, met een Frans bed. Kamers helemaal doorleefd, rolluik neerlaten werkt niet, oude meubels, de muren dienen opnieuw geschilderd te worden, witte vlekken op de muur naast het bed, waarvan je niet wil weten waar ze vandaag komen. In de badkamer vind je een wc borstel met een bruin brokken bovenop, en een totaal vuile lichtschakelaar. Het ontbijt is ook heel simpel, 2 soorten vleeswaren, wat kaas, ontbijtgranen, eieren en yoghurt als toetje. Ook laat de 'service' zeer te wensen over. Tafels werden tijdens mijn verblijf daar (30 minuten ongeveer) niet afgeruimd, vleeswaren en broodjes werden niet bijgevuld. Het ontbijt past zich dus aan aan de toestand van het hotel. Ondermaats! Wat is er geworden van dit hotel, waar ik graag enkele jaren geleden graag overnachtte? ps hoe de managers met klachten van hotelgasten omgaat, dat zie je ook op de bijdragen hier.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belle Blue Zentrum bij:

Terug naar het Belle Blue.

., 10-7-2013

Ik was voor de tweede keer sinds 2011 in het hotel Belle Blue. Net zoals voorheen vind ik het hotel voor een korte stedentrip ideaal.
Gereisd anders in juli 2013

Nooit meer!

., 17-6-2013

Wij kunnen een boeking in dit hotel alleen maar afraden! Zelfs op vraag werd de vloer niet gestofzuigd, over het algemeen een erg vuil hotel. Het ontbijt is wel goed! We hadden geboekt via een agentschap en later wilden ze ons meer aanrekenen.
Gereisd anders in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belle Blue Zentrum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle Blue Zentrum in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle Blue Zentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belle Blue Zentrum scoort een 5.6 uit 10 op basis van 5 reviews.