Hotel Arabella Bogenhausen ****

Hotel Arabella Bogenhausen
Arabella Bogenhausen
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arabella Bogenhausen bij:

2 reviews over Hotel Arabella Bogenhausen in het Nederlands

Goed hotel

Andrew, 22-7-2009

net zo goed als die van arabella sheraton grand hotel, minder luxe en van binnen wat stofferiger en oudbolliger.

prima te doen, goede hotel 4 sterren zeker waard.

Gereisd zakelijk in februari 2008

Marijke en Henk Muytjens, 18-7-2006

Wij zijn van 11 t/m 15 juli 06 in het Arabella Sheraton Bogenhausen hotel geweest en het is ons zeer goed bevallen. Het personeel is heel vriendelijk, de gerenoveerde ruime kamers heel luxe met een fijne complete badkamer, internetaansluiting, koffie en theezetter, minibar,kluisje,t.v. strijkplank met strijkijzer enz. 's morgens was er een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt. Ook genoten wij iedere avond, na een hele dag München, van het mooie grote zwembad en wellness centrum op de 22ste etage met een geweldig uitzicht over de stad. Wij bevelen het hotel dus ook van harte aan.
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arabella Bogenhausen in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arabella Bogenhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arabella Bogenhausen scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.