Onvoldoende

1 review over Hostel A&O München Laim in het Nederlands

Niet meer

Charishka, 8-8-2017

Het was echt een drama.

We hadden 10 uurtjes gereden vanuit Italië. Kom je uiteindelijk aan in het hotel bleek er geen parkeerplaats te zijn, terwijl we dit wel hadden bijgeboekt. Na een 10 minuten werd er een plek vrijgemaakt.

Toen we na onze kamer gingen en de deur open deden stonk het ontzettend na natte hond je zag vlekken op de dekens en kamer. Weer met onze spullen na de receptie gegaan en gevraagd na de manager. Vervolgens zegt de receptioniste ( katja) ik ben de manager. Ze gaf ons een andere kamer. Denk je eindelijk te kunnen gaan slapen en kom je je kamer binnen, ligt er al iemand anders te slapen ( schending van de privacy ) dit kan echt niet.

Weer na receptie gegaan en weer andere kamer gekregen. Dit alles heeft meer dan 1 uur geduurd. Het is het geld niet waard. Als we niet zolang hadden gereden had ik mijn geld terug gevraagd want je kan niet zulke fouten maken. Het was een drama.

Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel A&O München Laim in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel A&O München Laim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel A&O München Laim scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.