Hotel Gästehaus Hiltel

8,8

10 reviews over Hotel Gästehaus Hiltel in het Nederlands

Erg schoon

A.Bos, 22-8-2017

Mooie locatie , erg schoon ,eigenaresse zeer vriendelijk , alleen jammer dat het een doods dorpje is was die dag niets te doen en konden alleen maar eten bij de plaatselijke pizzeria .
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer schoon hotel

Fam Poortinga, 18-2-2017

Onderweg naar onze eindbestemming hebben we hier een nacht overnacht. Schoon, vriendelijke ontvangst, gunstig gelegen tov snelweg, heerlijke pizza's in het dorp (houtovenpizza), goed ontbijt. Een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Prima Gasthaus

Sedmak, 7-8-2016

Schoon en netjes. Vriendelijke eigenaresse. Goed ontbijt.
Gereisd met partner in juli 2016

uitstekend

Sedmak, 30-8-2015

Gastvrij. Goede kamer, zeer schoon en een goed ontbijt. Uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.
Gereisd met partner in augustus 2015

erg gastvrij, goede ligging en net gasthaus

michael, 26-7-2015

Op weg naar Oostenrijk overnacht bij hiltel. Vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Nette, schone kamer met een schone badkamer. 'S avonds gegeten bij het restaurantje dat gerund wordt door de ouders van de eigenaresse. Erg vriendelijke mensen, niet een hele uitgebreide kaart maar voldoende keus voor ons. Met zn tweeën gegeten en gedronken inclusief toetje voor €25,- 's ochtends ontbijtbuffet; knusse ontbijtkamer met keus voor iedereen. Verse broodjes, zelfgemaakte confiture en ham en een vers gekookt eitje van eigen kippen. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2015

Mooi, schoon hotel met uitstekende service

H. Breederland / M. van de Sande, 2-9-2014

Gästehaus Hiltel is een prima familiegästehaus met een uitstekende service, met schone, nette kamers. De familie doet er alles aan om het bezoekers zoveel mogelijk naar de zin te maken. Er zijn 8 kamers en ook op het eigen terrein parkeergelegenheid. Goed verzorgd ontbijt.

Ideaal voor een tussenstop als je op doorreis bent van of naar Oostenrijk.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische plek

Monique Leek, 2-10-2013

Ik kom al 20 jaar bij de familie Hiltel in Muhlhausen.

Zij zijn zeer vriendelijk en gastvrij en doen alles om het de gasten naar de zin te maken.

De kamers zijn zeer schoon, ruim en comfortabel.

Ik heb elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt.

Gastehaus Hiltel heeft een rustige ligging en ideaal voor en enkele overnachting maar ook voor een langer verblijf.

In de omgeving is genoeg te zien en ik heb ook heerlijk gewandeld in de prachtige natuur.

Ik kan daarom iedereen aanraden om hier te overnachten!

Gereisd alleenreizend in september 2013

Prima overnachtingshotel

Nicole, 31-7-2013

Wij hebben dit hotel gebruikt op onze terugweg vanuit Italie, ligt dicht aan de snelweg richting Nederland.

We hadden een familiekamer geboekt en sliepen met 4 personen op 1 kamer voor 89 euro incl ontbijt, klein buffetje maar prima verzorgt en zeker voldoende.

De dag dat wij aankwamen werd er helaas niet gekookt dus konden we in het dorp wat eten, daar zit een klein restaurantje wat overheerlijke verse schnitzels bakt, wij hadden er met zijn 4 tjes gegeten en gedronken voor 35 euro, geen geld dus.

In het dorp zelf is niet veel te beleven, maar prima om te overnachten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gastvrij, goede bedden, heerlijk ontbijt.

vrdejans, 26-8-2012

Wij hebben er overnacht toen wij van onze vakantie in Kroatie terug reden. Het ligt ideaal dichtbij de autobaan, terwijl het toch zeer rustig ligt. De kamers zijn comfortabel, ruim en zeer schoon. Het ontbijt was prima. Echte Duitse gastvrijheid en gemutlichkeit! Het eenvoudige restaurant was gesloten toen wij er op een maandag waren, maar we konden eten bij een Gasthaus 150 meter verderop: eenvoudig en goedkoop. Het ijs bij de Italiaan aan de overkant is verrukkelijk en goedkoop!

De omgeving van Muhlhausen bei Erlangen schijnt ook interessant te zijn. Zowel natuur als cultuur. Ook dan is een verblijf in gastehaus Hiltel aan te raden. Voor een zeer acceptabele prijs kun je er goed verblijven.

Gereisd met partner in augustus 2012

zeer goed hotel

reinout, 21-6-2011

We hebben hier overnacht op weg naar italie. Het hotel was prima. Nette ruime slaapkamer en vriendelijk personeel. Helaas was er kermis in het dorp en was daarom de keuken 's avonds dicht. Het ontbijt was wel prima verzorgd.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gästehaus Hiltel in Mühlhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gästehaus Hiltel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gästehaus Hiltel scoort een 8.77 uit 10 op basis van 11 reviews.