Camping Rhoenperle

6 reviews over Camping Rhoenperle in het Nederlands

Volgend jaar weer

van Riel, 19-8-2016

Zijn hier 1 nacht geweest omdat we op doortrek waren naar huis

Mooie camping met perfect sanitair , hier ga je met plezier naar toe

Mooie zwem/speel vijver voor de kinderen

Hele mooie plekken om te overnachten je kunt de caravan mooi achter de auto laten dus smorgens zo weer vertrekken. Restaurant met goede keuken gelijk naar de camping en bakker er recht tegen over.

Wij komen volgend jaar terug

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie doortrekcamping

Msrcel, 16-7-2015

Op weg van Füssen naar Nederland een goed aanrijdbare camping aan de A7. Mooi luxe nieuw sanitair. Leuk meertje om in te zwemmen. Wij kwamen om 1530 en op wat vaste plaatsen na waren er veel lege plaatsen. Bizar om te zien dat binnen drie uur de camping helemaal vol stroomde. En volkomen terecht. Aanrader dus. Meteen ernaast een goed restaurant en tegenover de receptie een echte bakker.
Gereisd met partner in juli 2015

Per ongeluk terecht gekomen

Familie_Goedemans, 1-10-2014

...maar beter hadden we het bijna niet kunnen treffen.

We hebben hier een ontzettend leuke zomervakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

ideaal

van Dorrestein, 16-9-2013

Voor ons ligt de camping ideaal op doorreis naar Hongarije of kroatie.

Tot 21.30 uur kun je arriveren.Tegen over de cp. is een bakker die om 7.00 al open is en ook vers gezette koffie heeft.

Naast de cp.is een enorm gezellige Ierse pub met tot s'avonds laat pub-food.

Schoon nieuw sanitair op de cp.en een zwemvijver.

Dus voor de heen en terugreis erg makkelijk. Met caravan ongeveer 4.5 rijuren van Enschede

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke camping en niet alleen voor doortrekkers

oorthuis, 15-6-2013

Camping is overgenomen en de nieuwe eigenaar heeft de zwemplas opgeknapt een aantal bomen gerooid, en een nieuw douchehuis geplaatst.

De toiletten zijn nog wel oud maar schoon! De nieuwe eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Naast de camping is een Hotel met een goede keuken gevestigd

Gereisd met vrienden in mei 2013

Overnachtings camping

Karst, 31-3-2012

De camping ligt in een dorjep tegen een wandelgebied, landlijk. Met restaurant bij de poort. Supermarkt ernaast. Grote zwemvijver.

Vriendelijke ontvangst. Voor overnachting: opstellen in rijen, zodat je weg kunt zonder probleem. Sanitair, gedateerd maar schoon!

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhoenperle in Motten-Kothen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhoenperle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhoenperle scoort een 7.96 uit 10 op basis van 7 reviews.