Vakantiehuis Anni ***

Vakantiehuis Anni
Anni

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Anni bij:

1 review over Vakantiehuis Anni in het Nederlands

Authentiek duits

jellybergsma, 23-11-2011

We waren met 4 meiden en 1 jongen een week in Moosbach. Het dorp is een beetje vergrijst, waardoor alle voorzieningen (die nog wel in folders staan) langzamerhand gesloten zijn. (we konden geen fietsen meer huren en wandelpaden bestonden niet meer). Je kunt wel erg goedkoop eten in het restaurant naast het appartement. Als je een auto tot je beschikking hebt kun je wel goed activiteiten ondernemen in de omgeving. De eigenaresse van het appartement is erg aardig en behulpzaam (maar spreekt alleen duits), er stond zelfs al bier voor ons klaar in de koelkast. Het appartement is qua inrichting wat verouderd maar knus. Wij zaten op de bovenste verdieping en konden heerlijk op ons balkon zitten. Pas wel op je hoofd als je de trap oploopt, erg laag!
Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Anni in Moosbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Anni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Anni scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.