Hotel Waldhaus

8,9

13 reviews over Hotel Waldhaus in het Nederlands

Uitstekend verblijf gehad!!

Reijnen, 22-8-2017

Op doorreis hier overnacht met het gezin.

Rond 20 uur kwamen we aan.. Ondanks dat op deze Maandagavond de keuken al was gesloten werd er voor mijn gezin nog een prima maaltijd bereid.

Wat een service!

Bedden en ontbijt waren ook keurig in orde.

Ik kan dit hotel van harte aanbevelen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect overnachtingsadres voor onderweg

Fam. Kemper, 25-6-2016

Hotel ligt vlakbij de autobahn, maar toch heerlijk rustig in de bossen.

Prima kamer met balkon; lekker ontbijt; heerlijk avondeten.

Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische ligging

Peter Janssens, 29-7-2012

Het hotel ligt niet ver van de snelweg in een bosrijke omgeving. We hebben op de heen en terugreis naar Oostenrijk overnacht. Lekker rustig ernaar toe rijden. Heerlijk gegeten (forel) en lekker geslapen. Goede en vriendelijke bediening. De kamers zijn ruim en netjes bijgehouden.
Gereisd met partner in juli 2012

vriendelijke en zorgzame gastgevers

Henk en Marita, 28-8-2011

Henri en Simone hebben dit hotel nog geen jaar onder hun hoede en komen heel professioneel over!

Zij zijn vriendelijk en hebben ondanks de volle dagindeling tijd voor de gast zoals een praatje maken.

Henri tovert in de keuken een goed 3-gangen menu en 's -ochtends kan men genieten van een zeer uigebreid ontbijt,voor elk wat wils.

Het echtpaar heeft nog veel verbouwingplannen waarvan wij hopen dat ze mogen slagen.

Wij wensen Henri & Simone veel wijsheid en geluk bij het uitvoeren van hun toekomstplannen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

mooi uitzicht

schuurhuis, 21-8-2011

Leuk hotel met vrij nieuwe eigenaar.

Wij zijn in juli 2011 3 dagen geweest, eigenlijk te kort.

Personeel was vriendelijk, lekker 3 gangen menu voor weinig.

Er wordt nog een en ander opgewaardeerd zoals nieuwe puien e.d.

Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juli 2011

mooi

jos-wilma en thijs-marian twee stelletjes uit arcen, 11-8-2011

we zijn er vorig jaar [ andere directie ] en dit jaar in juli geweest. de kamers zijn inderdaad niet nieuw maar wel brandschoon en goede bedden.en of er op de badkamer groene of witte tegels zitten maakt mij niks uit ze was heel schoon en heel ruim.en simone en henry doen echt hun best om het je naar de zin te maken wat ook wel gelukt is. het ontbijt was perfect. en voor het geld hoef je het niet te laten. drie nachten voor nog geen 50,00 euro waar is dat nog.dus samengevat prima.en ik hoop dat henry en simone met hun wilskracht en de opknapbeurten er iets mooi van maken.
Gereisd met vrienden in juli 2011

EEN GASTVRIJ EN GEMOEDELIJK HOTEL DICHTBIJ DE A-3

NAAMLOOS, 15-7-2011

De Hartelijke ontvangst,de kamer-heerlijke bedden-diner en uitgebreid onbijtbuffet-alles SUPER.In dit hotel kregen wij dan ook echt dat vakantiegevoel!Ons besluit stond vast voor de terugreis!Want hier ben je nog Gast en geen nummer.Wij gingen dan ook-VOLDAAN en UITGERUST de Autobahn weer op! Kortom: Een gastvrij en gemoedelijk hotel in een bosrijke omgeving en lekker dichtbij de A-3

En voor de motorrijders onder ons, schitterende omgeving voor mooie tochten!

Gaan beslist terug!

Gereisd met partner in mei 2011

Voor herhaling vatbaar

Jaap en Marinda, 1-5-2011

Op doorreis van Tirol naar Nederland hebben we hier gegeten en overnacht.

Het ligt ongeveer op de helft van de reis, dus ideaal...

Vriendelijke mensen en een schoon hotel.

Een aanrader!

Gereisd met partner in april 2011

prima doorreis hotel

richard74, 6-1-2011

zie eedere beoordeling, nu alleen wat foto's togevoegd. Het was gewoon weer goed vriendelijke mensen, schone kamer en goed gegeten voor weinig geld.
        Gereisd met vrienden in december 2010

Eenvoudig maar goed

Teddybier, 15-7-2010

Hier een nachtje doorgebracht tijdens een bezoek aan een motocross gp in de buurt. Voor weinig geld kan je hier lekker slapen en eten. Kamer is niet groot maar wel schoon, hotel ligt bijna in het dorp maar je wordt toch omgeven door groen. We hebben hier 's avonds ook lekker gegeten. Kaart is eenvoudig, maar daar is de prijs ook naar en het was wel lekker. Overnachting was incl ontbijt wat ook goed verzorgt was.

Twee kleine minpuntjes, er kwamen regelmatig wat vliegtuigen overvliegen, en het ijsje bij het eten viel wat tegen.

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Waldhaus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhaus in Mespelbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldhaus scoort een 8.87 uit 10 op basis van 13 reviews.