4 reviews over Hotel Der Hobelspan in het Nederlands

Bijzonder vervelende nasmaak aan over gehouden

Bas, 20-7-2011

Via internet hebben wij een kamer voor 2 personen + hond geboekt. Voor onze hond moest ik € 5,00 extra betalen. Bij het uitchecken werd ineens gevraagd of de hond op de kamer had geslapen. Uiteraard, daar heb ik voor geboekt en betaald. Toen mocht ik nog even € 25,00 extra betalen voor het schoonmaken. Dit had niet nodig geweest als de hond op het balkon had geslapen. Volgens de eigenaar stond dit gewoon op het internet erbij. Thuis nog even nagekeken en niets kunnen vinden. Op de mail die ik daarna heb gestuurd heb ik nooit meer antwoord gehad. Hondebezitters u bent dus gewaarschuwd !!!
Gereisd met partner in juni 2011

goed hotel, vooral voor doorreis

M van Dinten, 7-6-2011

Met hemelvaart gelegen in Hotel Hobelspan, ± 70 km achter Frankfurt am Main.

Prima plek om mooi motorroute´s te rijden, te fietsen en te wandelen, dus vele mogelijkheden.

Ook ´n prima lokatie om als tussen stop te gebruiken voor uw doorreis naar bijvoorbeeld Oostenerijk

Net hotel, goed eten.

Gereisd met partner in juni 2011

ideaal doorreishotel

HeiVon, 6-6-2011

Halverwege Nederland-Oostenrijk ligt hotel Hobelspan slechts 4 km vanaf de Autobahn. Heel gemakkelijk te bereiken. Vanaf de eigen ruime parkeerplaats kom je met een lift naar de receptie en de ruime schone kamers. (internet aanwezig)

De prettige persoonlijke ontvangst nodigt uit tot een vervolgbezoek.

Het restaurant heeft een redelijke keus met een goede kwaliteit. Het ontbijt is vrij uitgebreid en wordt aan tafel vers geserveerd. Als het weer meewerkt is de Biergarten van het hotel geopend en als je geluk hebt krijg je een serenade van een mannenkoor.(geweldig)

Kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2011

"Onderweg" hotel

T.D. Dettingmeijer, 24-9-2008

Op doorreis naar Oostenrijk vooraf gereserveerd bij dit hotel. Precies op het midden van onze reis. Het hotel doet van de buitenkant wat verouderd aan, van binnen ziet het er allemaal prima uit. Wij werden netjes geholpen met de koffers etc.

Aangezien wij de enige gasten waren had ik een hoop rust verwacht, niets was minder waar. Onderin zit een bierstube, destijds gevuld met een volksstam aan liederen zingende duitsers.

Heel gezellig als je meelalt, erg irritant als je vroeg wil slapen.

De hotel eigenaresse en tevens ook kok kan heerlijk koken en we hebben dan ook genoten van de gerechten (zijn op de terugreis ook hier geweest.)

Zeker voor herhaling vatbaar, volgend jaar blijven wij er weer op doorreis.

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Der Hobelspan bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Hobelspan in Mespelbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Hobelspan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Der Hobelspan scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.