Vakantiepark Bayernpark Lindenberg ****

Basic, maar geen drama

Sander Roos, 30-8-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wie zich verder heeft georienteerd dan alleen de website van de touroperator(dit geeft geen juist beeld) weet precies wat hij hier kan verwachten: gedateerde huisjes in een mooie omgeving. Met 2vw en 2 kinderen een 6 persoonshuisje gehad en qua leefruimte was het goed te doen al zijn de douche en keuken onpraktisch en klein. Het was schoon en qua privacy valt het niet tegen. Het groen rond de huisjes ziet er verzorgd uit en dat maakt het al een stuk vriendelijker. qua faciliteiten is het wel op zijn retour. Het personeel is vriendelijk. Lindenberg zelf is niet zo sfeervol maar biedt wel alles qua winkels. In de omgeving is genoeg te doen; wel met name als het droog is. Tips: Skywalk Scheidegg , de Hundlebahn in Oberstaufen en natuurlijk Lindau. Al met al is Bayernpark Lindau een goede plek voor mensen die niet te veel nodig hebben. De prijs/kwaliteit verhouding is m.i. dan ook in orde.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtige omgeving , maar armzalig onderkomen !

Katty, 29-7-2014
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

De omgeving is prachtig , de chalet is een ramp ! Geboekt voor 8 personen een keuken waar je amper met twee in kan een driepits vuur ! Slechte armzalige matrassen , onze rug was gebroken na ons verblijf ! Douchen het warm water was zeer beperkt, amper met twee kan je douchen , de douche was zeer klein en kon niet verlucht worden , de douche was met een plastick gordijn en na de douche kan je gaan dweilen ...! Het houtwerk in de keuken trok krom van het vocht ! De meubels waren erg gedateerd maar dat is nog het ergste niet ze waren gewoon versleten !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

rampzalige krotten zonder warm water

ikke, 24-7-2014
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

De omgeving is prachtig, de rest een regelrechte ramp. Ga hier gewoon niet naartoe, zonde van je zuurverdiende centen.
Gereisd met partner in juli 2014

Gedateerde huisjes, uit de tijd.

Anke Ruzius, 5-7-2014
  • Onderkomen3

Gereserveerd als 8 persoons huisje, veel te klein.

Een hele kleine keuken als je met 2 man daar wilde staan moest je bij elkaar langs schuifelen. we waren met 2 echtparen en een volwassene. er was een 2 persoons slaapkamer en 2 kamertjes met 2 enkele bedden en stapelbedden. Er was voor anderhalve douchebeurt water. In de douchebak hing een gordijn, alles was na het douchen nat. 1 eettafel met stoelen en een eetbank.

Een computerscherm als t.v beeld en zo ingesteld dat het geluid te zacht was. Het meubilair was oud en af nodig aan vervanging toe. We zijn vorig jaar in Cochem geweest in een roompot park, dat was erg netjes en goed , dit absoluut niet, het tegenovergestelde.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Goed voor een tussen door vakantie

hernty, 16-1-2014
  • Onderkomen7

De bedden waren voor zien van een slecht matras,
Gereisd met partner in december 2013

Schandalig kleine en gedateerde huisjes

littig, 6-1-2014
  • Onderkomen2

Wij zijn een week in deze huisjes geweest. De omgeving is betoverend en het uitzicht is prachtig. Deze huisjes zijn echter zo klein, dat je overal bij kan. Dit kan een voordeel zijn, maar in dit geval leidde het tot irritaties. Dit kwam waarschijnlijk ook doordat er een tafel in het huisje stond die ongeveer 95% van de ruimte in beslag nam. De lekkere stoel of bank stond waarschijnlijk verdekt opgesteld want ik heb hem niet gezien. De t.v. hing strak tegen het plafond, waardoor wij nekkramp kregen. Op het aanrechtblad (je) van het veel te kleine keukentje paste alleen het koffiezetapparaat en er miste een pit in het kookfornuis. De douche was voorzien van een ranzig wit douchegordijn, verder was de inrichting uit het jaar nul. De twee slaapkamers waren m.i. ok maar de matrassen zorgden voor rugpijn. Op de website zorgden vage foto's over de inrichting voor misleiding. Het was o.i. niet helder hoe de huisjes waren ingericht. Wellicht handig om dit mee te nemen bij het huren.
Gereisd met vrienden in december 2013

Kippenhokjes!

E. Snoek, 4-1-2014
  • Onderkomen3

Het park ligt prima, de omgeving is prachtig, maar de huisjes kunnen echt niet meer! De persoonhuisjes hebben geen zitgedeelte, het is een eetkamer met alleen een eettafel met 4 stoelen en 1 houten stoel met kussen die voor makkelijke stoel moet doorgaan. De slaapkamer is net een tweepersoons doodskist, heeft noodgedwongen twee deuren anders kun je niet bij het bed komen. Het keukenblok is zo klein dat de magnetron weggezet moet worden, anders past het koffiezetapparaat niet op het aanrecht. Badkamer is groot genoeg, maar mag naar deze eeuw geupgrade worden. Bedden zijn veel te hard. Enig pluspunt is dat het schoon was. Conclusie.....wij gaan nooit meer. Jammer, want de omgeving is prachtig.
Gereisd met vrienden in december 2013

Een heerlijke week!

Tineke, 4-1-2014
  • Onderkomen7

Afgelopen week verbleven wij met onze kinderen in Lindenberg. We hadden de recensies gelezen. Inderdaad, de huisjes zijn verouderd en toe aan een opknapbeurt, maar alles voldeed en was schoon. Het ontbijt en het avondeten in het restaurant was een waar feest. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Complimenten voor Hanne Mösele, niets was haar teveel!

Skipiste in Oostenrijk op 35km afstand. Bodensee 25km(Lindau)

Voor herhaling vatbaar! En....we begrepen dat er gewerkt gaat worden aan grotere boilers in de huisjes. Wij hebben op verschillende tijden gedoucht en daardoor gewoon prima warm water gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

mooi plekje om te zijn

theo van vugt , 19-9-2013
  • Onderkomen7

leuk park goede uitvalbasis om te wandelen

4 km van het park zijn watervallen in scheidegg

iets verder een sky walk

personeel op het park vriendelijk en beleefd

huisje was redelijk schoon

Gereisd met partner in september 2013

mooi en rustig park

marcel kampers, 10-9-2013

het park is opzich best wel mooi er is weinig te doen voor kleine kinderen maar de omgeving bied werkelyk tal van mogelyk heden wy hebben ons daar prima vermaakt en de huisjes waren goed was schoon toen we daar aankwamen we hebben plannen om volgend jaar terug te gaan zo hebben wy daar genoten
        Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bayernpark Lindenberg in Lindenberg im Allgäu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bayernpark Lindenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bayernpark Lindenberg scoort een 7.19 uit 10 op basis van 145 reviews.