Camping Schwarzfelder Hof

7,6

37 reviews over Camping Schwarzfelder Hof in het Nederlands

Prima camping

Petra, 9-8-2017

Mooie gelegen camping voor allemaal uitstapjes in de buurt. Groot veld voor tenten waar je zelf een plek mag zoeken. Mooi meertje om in te zwemmen, ruime binnenspeelruimte.

Goed verzorgt en schoon sanitair.

Legoland en het Urweltmuseum Hauff zijn aanraders

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor een paar dagen

Frank en Noortje, 7-8-2017

Als je van een boerencamping houd is het heel leuk, veel dieren, speelzolder etc. Sanitair is wat weinig, maar wel netjes. Wij zijn maar 2 nachten geweest, maar dat was prima. Goed voor een bezoek aan Legoland, dat is maar 10 min. Rijden.

Wij hadden een vouwwagen en dan heb je een priveplek, evenals met een caravan, maar heb je een tent dan sta je met zijn alle op een veld door elkaar, dat was een beetje een zooitje, ik zou er niet graag tussenstaan, maar de mensen daar hadden er geen problemen mee.

Al met al een goede doorreiscamping of voor een bezoekjes aan legoland

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima plek

Carolien, 20-8-2016

Kinderen vonden het erg leuk op de camping. Sanitair goed. Voor kampeerveld hadden er iets meer toiletten mogen zijn maar groter gebouw niet ver weg. Leuk de boerderijdieren, speelzolder, glijbaan vanuit de schuur, spelen in het hooi. Restaurant prima om simpele maaltijd te halen, biertje, wijntje of ijsje.

In Leipheim een bakker en supermarkt.

Binnen 15 min ben je in Legoland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke maar onverzorgde camping

cruyshoeve, 17-7-2016

Jaren terug waren wij ook op deze camping. Toen nog een kleine gemoedelijke boerencamping. Nu is hij erg gegroeid. Zeker drie maal zoveel plaatsen. Het is een camping waar kinderen zich thuis voelen. Veel boerderijdieren en gelegenheid om paard te rijden. De camping ziet er nu onverzorgd uit. De wegen zijn erg slecht. Als het regent is het een grote bende. Dit zie je dan ook in het sanitair. Het nieuwe sanitair gebouw is klein. Voor de heren 1 toilet en 1 urinoir. Omdat er veel kinderen rondlopen waren ze smerig. Het andere gebouw was schoner, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Het "restaurant" stelt niet veel voor. Je kunt er eten, maar dat is het dan ook wel. De broodjesservice is prima. Je vult een lijstje in en de volgende dag ligt je bestelling klaar op naam. De prijs van de camping is erg hoog, te hoog naar mijn mening.

Nu zal ik de camping niet meer aanraden aan vrienden, terwijl ik het eerder wel zou doen. Misschien over een paar jaar weer eens kijken of het wel weer wat is.

Gereisd met partner in juli 2016

onrustig, maar wel lekker dicht bij het meer

Rita van Tongeren, 13-9-2015

Een onrustige camping, gezien het feit dat er veel kampeerder voor 1 of 2 nachtjes komen.

Daardoor met grote regelmaat om 6 uur 'sochtends veel lawaai op camping.

Wel ligt de camping mooi aan het meer en heeft het een leuke speelschuur.

Sanitair over het algemeen netjes. Er werd geld gevraagd voor de wifi, maar die deed het nooit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rommelig

Evert, 12-9-2014

Op de terugweg vanuit Italie deze camping als overnachtingsplaats uitgekozen vanwege de korte afstand tot de snelweg. Ontvangst was vriendelijk maar geen echte accommodatie voor overnachters. We werden op het hoofdveld neergezet waar we ons niet echt welkom voelden gezien de blikken van overige (vaste) kampeerders.

De vele opstallen en gebouwtjes gaf een wat rommelige indruk.

We konden wat eten in de snackbar, deze was lang open maar eten was niet echt geweldig.

We konden pas om 8.00 afreizen wegens de rust van de overige kampeerders. Dat de schoonmaakploeg al voor 7 uur luidkeels met elkaar staat te praten is kennelijk niet verstorend.

Nee, we kregen geen fijn gevoel van de camping al was het niet echt slecht.

Toch nog wat positiefs te noemen: het sanitair was prima schoon en de prijs was oké (€26,= voor 2 personen incl electra)

Gereisd met partner in september 2014

Superleuk voor kinderen

jvanwijngaarden, 10-8-2014

Gewoon een hele leuke camping. Verzorgd, groot en schoon sanitair, ruime plekken, meertje erbij. En voor kinderen is het fantastisch, er is een hele grote schiir met een soort sppelzolder erin, heel leuk gedaan. Een trampoline, kabelbaan, glijbanen en klimtoestellen. En buiten schuren met koeien, pony's, kippen, etc. Wij gebruikten de camping als doorgangscamping maar het was een leuke verrassing! We hebben omgeveing en eetgelegenheden niet gezien/gebruikt dus kunnen we niets over zeggen. Maar we gaan zeker nog een keer terug voor wat langer.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Leuke camping voor enkele dagen

p_de_haan, 2-8-2014

Op de terugweg toevallig deze camping aangedaan. Was i.t.t. andere onderweg campings een aangename verassing. Paarden, pony's, koeien, varkens etc. Een leuke speelgelegenheid voor de kinderen in de schuur en gelegen aan een plas. Leuke camping voor enkele dagen met kleine kinderen. De hele dagen waren ze aan het spelen, bij de dieren ed. Sanitair was redelijk schoon maar je hebt wel het gevoel dat iedereen je hoort als ze achter je rug bij het open raampje aan het afwassen zijn en dat iedereen je ziet binnengaan ed. De camping is leuk, de directe omgeving niet direct.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke kindercamping

0, 10-8-2013

Hele leuke camping voor de kleinere kinderen. Een klein meertje waar de kids kunnen spelen en zwemmen. Op de camping is een boerderij met diverse dieren zoals koeien, varkens, kippen en paarden. Twee keer per dag mogen de kinderen de boer helpen met het voeren van de dieren en tevens kunnen ze twee keer per dag onder begeleiding van oudere kinderen op een pony rijden. Enige grote minpunt is het tekort aan sanitair voor alle gasten waardoor je vaak moet wachten voor een douche
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Redelijke camping

Rianne, 26-7-2013

Wij hebben 3 overnachtingen gemaakt. In een zonnige periode. Het was ontzettend stoffig. De paden werden daarom besproeid twee a drie keer per dag, waardoor het het weer modderachtig was. Sanitair was niet schoon. Voor de douche stond je in de rij. Wij hebben het idee dat de camping het laatste jaar flink is uitgebreid, en dat men niet in staat is om daardoor de vraag van de gast tegemoed te kunnen komen. De kinderen vonden het wel leuk, je kan er zwemmen in het meer, spelen op de zolder van de boerderij. We waren van plan om hier 5 nachten te staan, maar zijn na 3 dagen gegaan, gezien het 'tokkie'gehalte wel hoog was.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwarzfelder Hof in Leipheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwarzfelder Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwarzfelder Hof scoort een 7.57 uit 10 op basis van 47 reviews.