1 review over Vakantiehuis Reissmüller in het Nederlands

Welten, 3-4-2008

Dit vakantiehuis in Günzburg-Leinheim is een deel van het huis waar de verhurende familie zelf in woont.

De eigen ingang komt direct uit op een fijne tuin met speeltoestellen. Er is 1 ruime kinderslaapkamer en een woon/slaapkamer met een 2 persoons bed, eettafel en keuken. Badkamer is niet groot, wastafel, wc en douche die door zijn diepe bak en stop makkelijk voor kleine kinderen als bad gebruikt kan worden. Verhuurders zijn zeer vriendelijk, op onze vraag of er in de buurt nog skimogelijkheden waren werd dat gelijk op internet opgezocht. In het skihoogseizoen zijn er mogelijkheden op 30 tot 45 minuten rijden. Ons reisdoel was Legoland wat op 4 km van het huisje gelegen is. Een heel mooi park. Verder zijn er in de omgeving mogelijkheden voor zwemmen, fietsen, midgetgolf en nog een heleboel andere dingen.

Wij hebben hier een heel fijn verblijf gehad! (maat 2008)

Gereisd anders in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Reissmüller in Leinheim bei Günzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Reissmüller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Reissmüller scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.