Camping Via Claudia ****

7,9

23 reviews over Camping Via Claudia in het Nederlands

prima voor ons

jan boeijen, 1-7-2017

Voordelen: zeer vriendelijk personeel mooi gelegen aan het meer een wandelpad tot in het dorp met prima eetgelegenheden en dito ijsssalon

vriendelijke bevolking prima sanitair

fijn om te wandelen met de hond zelfs een zwemmmeertje

mooi uitzicht plaats 012

internet beneden pijl voor een 4 sterren camping excuses personeel

Gereisd met partner in juni 2017

heerlijk rustig,

Ton, 17-9-2016

ruime kampeerplekken, vriendelijk personeel.

aparte velden voor tenten en groepen

Sanitair gebouwen geheel gemoderniseerd

Kampwinkel erg summier.

Goed ingerichte camperplaatsen net buiten de camping.

Aangrenzend gemeentelijk zwembad is (nog) gesloten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Anoniem, 27-8-2016

Vreselijke camping. Alsof we op een caravanpark waren beland, hutje mutje. Onze plek direct laten omboeken naar tentenveld. Moesten echter een weg, die niet druk is maar waar wel hard gereden werd oversteken om naar het toilet te gaan via een speelterrein waarvan de beste omschrijving vergane glorie is. Toiletgebouw niet fris. Beeld komt totaal niet overeen met de ydillische plaatjes op de website. Voor een week geboekt en na 1 nacht vertrokken. Er werd ons niet eens gevraagd waarom!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima camping

Nicole, 11-8-2016

Prima camping. Sanitair werkelijk om door een ringetje te halen! Wordt de hele dag door schoon gehouden. Helaas is de Lechsee (stuwmeer) niet zo schoon als we verwacht hadden: bij hevige regenval blijkt al het hemelwater (vanaf de camping en bovengelegen weg) op het meer geloosd te worden. Ook sterke aanwijzingen van lozing vh riool op het meer. Op een bloedhete dag was het meer gewoon vies en dreven de drollen voorbij. Het bovengelegen meer is gewoon te ver lopen om daar steeds te gaan zwemmen. Helaas geen zwembad op de camping, dat had een goede aanvulling kunnen zijn.

In het restaurant kun je prima eten voor een redelijke prijs. En daarbij onbeperkt verse salade vh salade buffet. Voor de kinderen (9 en 12) niet heel veel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gewoon geweldig

Helmy, 24-4-2016

Prachtige ligging. Gratis douchen. Zeer mooi sanitair. En als we iets zagen dat wij minder vonden, dan werd er meteen iets aan gedaan. Kritiek werd zeer serieus genomen.
    Gereisd met partner in augustus 2015

schitterende camping aan een meer

F.Kamp, 17-1-2016

Mooie plaatsen zowel onder bomen als open plaatsen. Prachtig sanitair. Goed restaurant tegen redelijke prijs.

Acsi camping.

Gereisd met partner in juni 2015

Vriendelijk en prachtig nieuw sanitair

A.A.M. van Hout, 16-10-2015

Vriendelijk ontvangen en plaats direct aan het water met voorzieningen.

Geen restaurant, wel broodservice en winkeltje (met o.a. Ned. krant)

De sanitaire gebouwen worden opgeknapt en er wordt flink geinvesteerd in nieuw sanitair.

Zo nieuw en luxe heb ik het nog nergens eerder gezien!

Zelfs met dubbele elektrische kookplaten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Heerlijke vakantie!

J van den Berg, 22-8-2015

Via Claudia is een gemiddeld grote camping, met meerdere velden waar je kan staan. De camping is opgebouwd in terassen. Beneden sta je vlakbij het meer, maar zijn de plekken klein en niet heel goed verzorgd. Op het middenterras staan de voornamelijk vaste gasten en op het bovenste terras vind je comfortplekken; plaatsen met eigen water-, afvalwater- en stroomvoorziening. Heel erg ruime plekken, keurig onderhouden en een schoon sanitairgebouw, behorende bij dit veld.

Vanaf dit veld is het wel een flink stuk naar het, behoorlijk, koude meer. Ik raad aan waterschoenen mee te nemen, omdat er veel stenen in het meer liggen.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad, maar ik raad wel aan een comfortplek te kiezen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Nooit meer!!

Van Geffen, 7-8-2014

We reisden we naar de camping waar we van plan waren drie weken vakantie te vieren. Het was verschrikkelijk! Toen we aankwamen hadden we een plaats toegewezen gekregen die we van te voren hadden geboekt. De plaats was veel te klein en onze vouwwagen kon er niet staan. Uiteindelijk was er nog één plaatsje vrij op de hele camping waar we dan konden staan zo kreeg ik te horen van de receptie. Na anderhalve week hebben we de boel ingepakt en zijn we gegaan. Op het plaatje ziet het er allemaal prachtig uit maar, een vier sterrencamping???? Het is in die anderhalve week twee dagen droog geweest maar daar kan de camping niets aan doen maar er was verder ook niets op de camping. Het was meer een doorstroomcamping voor campers die twee dagen stonden. Veel oudere mensen en bijna geen kinderen. Geen animatie en het restaurant, te zoute friet en twee schoenzolen die werden geserveerd als zijnde schnitzel. Het meer was groot maar geen zwemmeer. we hebben gebaald en we balen nog. NOOIT MEER!!!!!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Erg fijne camping

judithoudebooyink, 14-1-2014

Wij hebben hier in de zomer van 2013 ruime week gestaan. We stonden op het hoger gelegen camping gedeelte. Wij hadden hier een erg ruime plek. Het nieuwe sanitair was super netjes! Ik maakte gebruik van de mindervaliden ruimte, deze was ook erg mooi, van alles voorzien en erg ruim. Je kreeg hiervoor een sleutel zodat je zeker wist dat er geen andere gasten gebruik van konden maken. Het was alleen lastig dat wij op het hoge gedeelte stonden, waardoor je met je rolstoel een heel stuk om moest wou je bij het toilet gebouw kunnen komen. Voor de andere camping gasten was er wel een trap.

Verder kun je vanaf de camping prachtige dingen ondernemen en veel mooie dingen bekijken.

Ook met de hond kon je hier vanuit de camping meteen goed wandelen het achtergelegen bos in. Wel erg jammer was dat de hond op de meeste stranden in de omgeven niet welkom was. Wij hebben dit op een gegeven moment wel gedaan en er werd niks van gezegd.

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Via Claudia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Via Claudia in Lechbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Via Claudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Via Claudia scoort een 7.86 uit 10 op basis van 26 reviews.