Camping Seecamping Langlau ****

7,8

7 reviews over Camping Seecamping Langlau in het Nederlands

Geweldig goede camping!

Stan, 2-8-2016

Wij hebben hier onze eerste kampeervakantie met zijn tweetjes doorgebracht. Geweldig genoten! Ontzettend goede camping, waarvan het sanitair alle verwachtingen overtreft. Met onze grote bungalowtent hadden we een plek gereserveerd op de camping, dus niet op de 'Zeltwiese', maar ook die zag er gemoedelijk uit. Zowel het oude als het nieuwe sanitairgebouw worden helemaal schoon gehouden en onderhouden, aan alles is gedacht. Vaste reinigingstijden, waarop een aantal schoonmaaksters in 'chemiepakken' de sanitaire voorzieningen flink aanpakken. Dit nodigt uit om zelf óók bij te dragen aan een schoon sanitair, iets wat nagenoeg iedereen doet. Mooie ligging aan de Brombachsee en een mooie omgeving. Bij de Touristik in Langlau zijn vele tips en trips te vinden. Op de camping zelf iedere ochtend heerlijke (betaalbare!) verse broodjes en een winkeltje voor waar je op mis zou kunnen pakken. Ook op de camping zelf is er prima uit eten te gaan. De Krokodil (restaurant in Langlau) ook erg goed. Er waren tijdens ons verblijf geen andere Nederlanders, maar ook dat heeft zo zijn charme. Een aanrader, ook om terug te komen (zeker ook voor kinderen!).
Gereisd met partner in juli 2016

Hartstikke leuke camping

M&J, 2-6-2015

Leuke camping, ondanks het slechte weer in mei (veel regen) hebben we er toch van genoten. Het is geen glamping, maar deze camping heeft alles wat nodig is. Er is ook een nieuw toiletgebouw, zeer netjes. Wij waren positief verrast. Playmobilland was op een uurtje rijden en vonden wij ook erg leuk. Verdere impressie van de camping:

- Verzorgde camping. Ruime plaatsen, voorzien van gras met in het midden grind waar je tent/caravan kan staan (erg handig, dan blijft de boel enigszins schoon)

- Aan een meer gelegen met strandje (je kunt om het meer wandelen en fietsen). Je kunt bijvoorbeeld ook surfen (surfschool op de camping) en waterfietsen huren.

- Elke dag verse broodjes.

- Campingwinkeltje met het hoogst noodzakelijke. In de avond kun je er ook heerlijke pizza's bestellen.

- Speeltuin, groot grasveld.

Al met al veel plezier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Erg mooie camping voor weinig geld

Tom, 8-8-2012

Deze camping ligt aan een meer met een fietsomtrek van ±28km. Een kortere fietsroute ±8,5 om het meer is mogelijk over een brug. De omgeving is erg mooi en redeljik heuvelachtig. Het is een camping waar je weinig nederlanders vind. Ook zijn er voldoende pretparken en zwembaden in de omgeving. De pretparken zoals bijv. playmobil-land zijn op een uurtje rijden. De binnen en buiten zwembaden zijn op zo'n 8km afstand. De boeking is zeer sociaal als je eerder vetrekt hoef je maar te betalen tot vetrek. Ook is een aanbetaling van € 100,- voldoende en betaal je de rest van je vakantie achteraf. Er ligt een hotel aan de camping waar af en toe openlucht optredens plaats vinden, wat zeer sfeervol is.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Het terugkeren waard

regine, 2-6-2012

Dit is een meer dan verzorgde camping. Het ligt vlak aan de Brombachsee, ideaal voor mooie wandelingen en om te fietsen, zwemmen is er ook toegelaten.

Men is heel vriendelijk en de prijzen om iets te drinken zijn zeer democratisch. Het sanitair is werkelijk heel erg proper.

Het restaurant die bij het hotel op hetzelfde domein hoort vonden we wel prijzig. Er is een pizzakraam en op sommige dagen kun je gebraden kip en frietjes en andere dingen afhalen. Zeer mooie en ruime plaatsen

Gereisd met partner in april 2012

Op doorreis...

Van Ranst, 6-7-2010

Op doorreis één nacht gelogeerd, prima camping, uitstekend sanitair en een eerlijke prijs betaald.
Gereisd met partner in juli 2010

mooie fiets omgeving

yvonne, 23-4-2009

Camping ligt in omgeving van mooie natuur. Heerlijk om te fietsen. Dichtbij Nurnberg; leuk om te winkelen en mooie betaalbare dierentuin. Op een uur rijden van Playmobilland. Echt erg leuk voor kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Aangeraden voor watersport liefhebbers

L.W.H.Sanders, 15-8-2008

Deze camping ligt direct aan de brombachsee in beieren en is een nette, rustige camping.

De plaatsen bevinden zich in een bosrijk gebied aan laantjes met maximaal 12 plaatsen. (6 aan weerszijden)

Vers water voorziening bij elke ingang van een laantje en verlichting bij de tappunten en ingang van zo een laantje.

Kortom het was een leuke camping om 12 dagen te vertoeven.

Klein minpuntje als je medelanders zoekt op een camping, van de 120 plaatsen waren in onze periode maar 4 medelanders op de camping.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Langlau in Langlau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Langlau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seecamping Langlau scoort een 7.84 uit 10 op basis van 13 reviews.