Lam

1 review over Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel in het Nederlands

J Brouwer, 12-6-2006

Na ontvangst door de familie Grunert werden we naar onze schiterende kamers gebracht. Aan de voorzijde met een groot balkon. Een tour door het hotel bracht ons naar een fantastische sauna, fitness en solarium complex in de onderste etage.

Vanuit het restuarant heb een een verzicht over de dalen met op enige afstand de Hoherbogen nog goed zichtbaar.

We hebben diverse uitstappjes gemaakt naar Passau, Praag, Regensburg en Munchen. Verder kun je in deze omgeving fantastisch wandelen en mountain biken.

Een nog goed verborgen plekje in het Beiersche woud. Aanbevelenswaardig!!

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel in Lam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waidler hof Aktiv- & Wellnesshotel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.