Lam

Uitstekend

17 reviews over Hotel Haus am Berg in het Nederlands

Prima hotel

Wim Vermeulen, 21-8-2017

Mooi hotel met vriendelijke eigenaren
Gereisd met partner in augustus 2017

Het is gewoon geweldig

R.de wit, 27-7-2017

De binnenkomst was al super je kreeg meteen een glaasje prosecco aangeboden.Het diner was zo geweldig en netjes verzorgd.Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2017

leuk maar niet weer

Fam. Tamming, 11-1-2017

Wij zijn met touroperator hier heen gegaan. Bij het arrangement zit gratis openbaar vervoer. Helaas was het openbaar vervoer wel regelmatig maar niet frequent. Hierdoor had je in de ochtend vaak maar 1 of 2 mogelijkheden om ergens heen te reizen. Hopende dat je aansluiting/overstap niet miste of erg lang moest wachten op je aansluiting. Zo ook s middag weer terug. Hierdoor was onze actieradius zeer klein. Dat viel erg tegen. Je moet echt van wandelen houden om hier heen te gaan. Het eten in het hotel was oké. Wij vonden echter het eten in de omliggende Duitse gelegenheden lekkerder. Het zwembad in Lam was mooi. Ook het kleine zwemmeertje in de buurt is een aanrader. De kamers waren ruim, bedden oké, douche kan wel een opknapper gebruiken. Eigenaren zijn vriendelijk. Goed hotel voor mensen die van wandelen houden of anders eigen auto mee.
Gereisd familie in juli 2016
Natascha Porter,

Hartelijk dank voor de review.

Het is jammer dat deze gasten voor dat zij de boeking maakten - ondanks de glasheldere informatie van touroperator - zich misschien niet helemaal bewust waren van de omgeving waar zij heen gingen. Wandelen en natuur zijn inderdaad onze hoofdattracties.

De badkamers hebben intussen overigens allemaal een opknapbeurt gehad.

Goed vakantieadres

Herman Riet, 15-9-2016

10 dagen op basis van half pension verbleven. Half pension is een aanrader omdat het elke dag een verrassing was wat het 3 gangendiner zou worden. In een woord fantastisch eten. Alle dagen wat anders.Hotel ligt op een berghelling. Kamers zijn schoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Vanaf hotel zijn mooie wandeltochten te maken. Indien je geen auto ter beschikking heb moet je wel goed kunnen lopen omdat het hotel een half uur lopen van het plaatsje Lam ligt en je bergopwaarts moet lopen. Om bij het openbaar vervoer te komen moest je ook een half uur lopen. Heen een half uur bergafwaarts en terug weer een half uur bergopwaarts. Rondom hotel een schitterend wandelgebied. Door de goede bewegwijzering en een wandelkaart kan je er niet verdwalen.
Gereisd alleenreizend in september 2016
Natascha Porter,

Natuurlijk zijn wij blij met het mooie cijfer wat wij ook hier weer krijgen.

Voor wat betreft de toegang tot OV, naast de bussen waar je inderdaad 20 - 30 minuten voor moet lopen (afhankelijk van tempo) bestaat er ook nog de mogelijkheid de trein te nemen bij ons onder aan de helling. die 700 meter loop je in ongeveer 10 minuten berg af en 15 minuten berg op.

Het informatiepakket wat deze gast bij aaankomst van ons ontvangen heeft noemt ook deze mogelijkheid.

Perfect

Erwin De Doncker, 14-7-2016

heel proper hotel, vriendelijke mensen, rustige omgeving, perfect om tot rust te komen...
Gereisd met partner in juni 2016
Natascha Porter,
Van dit soort review word je als hotelier natuurlijk erg blij.

Aangenaam verblijf

Willem Pronk, 2-10-2014

Een prima hotel, gerund door de sympathieke hoteliers Pepijn en Natasha. Allebein zeer behulpzaam bij het samenstellen van een dagtrip (te voet, per bus/trein). Onze kamer was er een met balkon, met prachtig uitzicht over het dal. Heerlijk was iedere avond weer het "halfpension verrassingsdiner". Zeer aan te bevelen!
Gereisd met partner in januari 2014
Natascha Porter,
Wij vonden het fijn gastheer en -vrouw te zijn, en danken voor de goede review.

Heel prettige sfeer

C. v.d. R., 25-8-2013

Hotel Haus am Berg ligt ontzettend rustig in een heel mooie omgeving. Wij hadden vier overnachtingen geboekt.

Het uitzicht vanaf het balkon van de kamer en vanaf het terras dat vanuit zowel ontbijt- als eetzaal te bereiken is, is prachtig.We werden heel gastvrij ontvangen met een glaasje prosecco; onverwacht en erg leuk. De eigenaren zijn aardig en belangstellend, en doen er alles aan om je verblijf geslaagd te maken: dat is wat ons betreft dan ook helemaal gelukt. Zij zijn goed ingevoerd in de omgeving en je kunt dan ook allerlei informatie krijgen over wat er te doen en te zien is. Het contact was informeel en erg leuk.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid, en ook het avondeten is ons erg goed bevallen. De inrichting is vrij eenvoudig en functioneel, maar voor glitter en glamour ga je ook niet direct naar Zuid-Beieren. De kamer bood al het comfort dat we nodig hadden (inclusief wifi).

Gereisd met partner in augustus 2013
Natascha Porter,

Hartelijk dank voor del leuke review.

Grraag tot ziens!

Heerlijk hotel in prachtige omgeving

A.Ligtenberg, 3-5-2013

Hotel met persoonlijke service. Eigenaren(Ned. Sprekend) helpen graag op weg om de omgeving te verkennen. Goede, schone kamer met fijn balkon en prima ontbijt.
Gereisd met partner in april 2013

Prima hotel voor motorrijders

Theo Gerritsma, 7-6-2010

We zijn met een groep van 8 motorrijders drie dagen bij Natascha en Pepijn geweest. Mooie omgeving om motor te rijden. Het hotel ligt aan de buitenkant van Lam, op een rustige plek. Prachtig uitzicht.

Een eenvoudig, maar goed onderhouden nioet te groot hotel. Goede kamers van alles voorzien. Het eten is gevarieërd en smaakt uitstekend. Gratis internet en er zijn (motor) routes verkrijgbaar. Het is zelfs mogelijk iemand uit de regio te vragen die een route met je groep meerijdt. Er is een (binnen) stalling voor ongeveer 8 - 10 motoren aanwezig. Natascha en Pepijn zijn zeer servicegericht en doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. Prima adres, ook voor motorrijders !!

Gereisd met vrienden in juni 2010

een goed hotel

Ad en Els, 26-5-2010

Wij zijn net terug van bijna 14 dagen in dit hotel.

Natasja en Pepijn de Nederlandse eigenaren zijn een goede gastvrouw en gastheer, bijna alles is mogelijk. Je krijgt de informatie die je nodig hebt als Nederlander die niet goed Duits spreekt. De uitleg hoe je ergens op de juiste manier kan komen is fantasties. Bij ons speelde het weer niet mee, kou en regen, dus moesten we ons "behelpen" met veel binnen aktiviteiten zoals Passau en museums. De omgeving is mooi, veel bossen met goede bewegwijzering. Ook met slecht weer is de ligging centraal in de "glasstrasse" heel handig, in een half uur ben je bij de grotere glasblazers en de kleiner zijn vrij eenvoudig te vinden, zeker met de adviezen van Natasja en Pepijn. Het hotel is vrij eenvoudig maar alles is aanwezig. Het eten is zeer goed, voldoende geen overdaad en een gevarieerd menu. De bedden zijn van goede kwaliteit. Een aanrader als je van wandelen houd.

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Haus am Berg*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus am Berg in Lam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus am Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus am Berg scoort een 8.82 uit 10 op basis van 25 reviews.