Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser ****

Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser
Knaus Campingpark  Lackenhäuser
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Knaus Campingpark Lackenhäuser bij:

96 reviews over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser in het Nederlands

Heerlijke camping voor jonge kinderen

Bert Tammenga, 7-9-2017

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het buiten- en binnenzwembad en in het prachtige bos. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en het personeel zeer aardig. In tegenstelling tot wat ik hier een aantal keer lees vond ik het restaurant (zeker vergeleken met Nederland) zeer goedkoop. Omgeving is ook prachtig. Wij zouden hier zo weer heen gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Raecks, 30-8-2017

Leuke camping met vriendelijke medewerkers! , voor kinderen tot 10 jaar prima
    Gereisd anders in augustus 2017

Lekker

Toine, 20-8-2017

We waren op doorreis naar Tsjechie en hebben hier 1 nacht verbracht. We vielen met de neus in de boter (mooie locatie, mooi weer en BBQ avond met live muziek). De campingplaatsen waren krap meer uiteindelijk voldoende. Wij vonden de service aan de balie ook helemaal top...maar ook sanitair, het binnenzwembad, de huttenbouwactiviteit maar zeker ook het BBQ avond voor bijna ouderwetse prijzen. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer een nachtje doorbrengen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen camping voor tieners!

Fam. Van Leeuwen, 17-8-2017

Het is absoluut geen camping voor kinderen vanaf 10 jaar. Totaal niets te doen en er worden summier dingen georganiseerd voor kleine kinderen. Met oudere kinderen ben je verplicht iedere dag iets op te zoeken buiten de camping om zo nog een leuke vakantie te hebben. Ook in de avond wordt de jeugd vanaf 22.00 uur als zeer lastig beschouwd en weggestuurd.

Verder is alles keurig schoon en netjes. Restaurant is goed maar zeer prijzig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

., 7-8-2017

Het was een fijn verblijf op de camping, alles netjes verzorgt en vriendelijk personeel.
        Gereisd anders in juli 2017

geen animatie

Clau, 30-7-2017

Het beheer van het park,Nederlands sprekend echtpaar deed veel voor de gasten.Er was zoals anders vermeld bij touroperator geen animatie voor kinderen,wat erg tegenviel.Voor de 4e keer hier en voor het eerst geen animatie.Met het slechte weer was dit een flinke tegenvaller.Huisje was erg schoon .Wij hadden een 6 p huisje waar erg veel ruimte in was.Het binnen zwembad is ook flink verbeterd.Eten in het restaurant is lekker,maar prijzig.Je kunt beter een restaurant in de omgeving zoeken wat goedkoper is.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige omgeving en mooie wandelroutes

Fam. B., 11-5-2017

Camping was netjes, vriendelijke receptie.

Stacarvan Venus was schoon, goede verwarming, prima douche (warm en krachtig). Slaapkamers aan de krappe kant.

Mooie wandelroutes ( o.a. drielanden punt) en een prachtige omgeving.

Waldkirchen is een leuk dorpje, Passau is een mooie stad

Ook een dagje Tsjechië, Cesky Krumlov is leuk om naar toe te gaan (wel erg toeristisch)

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prachtige groene camping

Tanja, 15-8-2016

Heerlijke rustige camping. Onze kinderen hebben het heerijk gehad. Animatie was top. Omgeving is prachtig
              Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Geweldig

Rustige camping met leuke animatie., 30-7-2016

Ik vond het een leuke camping met nette sanitair en een leuke animatie. Het eten is er goed en de omgeving is geweldig. Vanaf de camping kan je de stad Passau en Cesky Krumlov (Tsjechie) bezoeken. Aanrader.
              Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldig

w. papen, 27-6-2016

huisjes van hout heel gezellig en heel erg rustige camping in een prachtig gebied

minpuntje: je kunt niet voor achten vertrekken!!! slagboom dicht

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser in Lackenhauser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser scoort een 8.25 uit 10 op basis van 143 reviews.