Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser ****

Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser ****
Camping Knaus Campingpark  Lackenhäuser ****
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser**** bij :

93 reviews over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser in het Nederlands

Lekker

Toine, 20-8-2017

We waren op doorreis naar Tsjechie en hebben hier 1 nacht verbracht. We vielen met de neus in de boter (mooie locatie, mooi weer en BBQ avond met live muziek). De campingplaatsen waren krap meer uiteindelijk voldoende. Wij vonden de service aan de balie ook helemaal top...maar ook sanitair, het binnenzwembad, de huttenbouwactiviteit maar zeker ook het BBQ avond voor bijna ouderwetse prijzen. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer een nachtje doorbrengen.
Gereisd familie in augustus 2017

Geen camping voor tieners!

Fam. Van Leeuwen, 17-8-2017

Het is absoluut geen camping voor kinderen vanaf 10 jaar. Totaal niets te doen en er worden summier dingen georganiseerd voor kleine kinderen. Met oudere kinderen ben je verplicht iedere dag iets op te zoeken buiten de camping om zo nog een leuke vakantie te hebben. Ook in de avond wordt de jeugd vanaf 22.00 uur als zeer lastig beschouwd en weggestuurd.

Verder is alles keurig schoon en netjes. Restaurant is goed maar zeer prijzig.

Gereisd familie in augustus 2017

geen animatie

Clau, 30-7-2017

Het beheer van het park,Nederlands sprekend echtpaar deed veel voor de gasten.Er was zoals anders vermeld bij touroperator geen animatie voor kinderen,wat erg tegenviel.Voor de 4e keer hier en voor het eerst geen animatie.Met het slechte weer was dit een flinke tegenvaller.Huisje was erg schoon .Wij hadden een 6 p huisje waar erg veel ruimte in was.Het binnen zwembad is ook flink verbeterd.Eten in het restaurant is lekker,maar prijzig.Je kunt beter een restaurant in de omgeving zoeken wat goedkoper is.
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige omgeving en mooie wandelroutes

Fam. B., 11-5-2017

Camping was netjes, vriendelijke receptie.

Stacarvan Venus was schoon, goede verwarming, prima douche (warm en krachtig). Slaapkamers aan de krappe kant.

Mooie wandelroutes ( o.a. drielanden punt) en een prachtige omgeving.

Waldkirchen is een leuk dorpje, Passau is een mooie stad

Ook een dagje Tsjechië, Cesky Krumlov is leuk om naar toe te gaan (wel erg toeristisch)

Gereisd familie in april 2017

Prachtige groene camping

Tanja, 15-8-2016

Heerlijke rustige camping. Onze kinderen hebben het heerijk gehad. Animatie was top. Omgeving is prachtig
        Gereisd familie in januari 2016

Geweldig

Rustige camping met leuke animatie., 30-7-2016

Ik vond het een leuke camping met nette sanitair en een leuke animatie. Het eten is er goed en de omgeving is geweldig. Vanaf de camping kan je de stad Passau en Cesky Krumlov (Tsjechie) bezoeken. Aanrader.
        Gereisd familie in juli 2016

geweldig

w. papen, 27-6-2016

huisjes van hout heel gezellig en heel erg rustige camping in een prachtig gebied

minpuntje: je kunt niet voor achten vertrekken!!! slagboom dicht

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische plek.

Backer, 11-6-2016

We werden vriendelijk ontvangen Door de camping beheerders, dit was de vierde keer dat we op deze camping kwamen.

De laatste 2 jaar is er veel veranderd en verbeterd, maar de mensen moeten toch wat te zeuren hebben.

Er wordt elk jaar weer wat opgeknapt, we zien de camping met sprongen vooruit gaan.

In het restaurant kun je uitstekend eten, en een zeer vriendelijke bediening, voor het eten hoef je niet de camping af, en het is betaalbaar.

In de omgeving is genoeg te doen, je moet alleen een stukje rijden, maar daar heb je vakantie voor.

Judith en Vincent jullie doen het fantastisch.

We komen zeker weer terug, een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2015

Ontspannend

Fam. Heeger, 15-10-2015

Ook wij hebben huisje nr.16 gehad. De schrik zat er behoorlijk in voor de grote onbekende "bouwlamp" die ons tot diep in de nacht wakker zou houden ;) Maar wat viel dat mee! Binnen heb je al geen last van de "bouwlamp" en ook buiten moet je zoeken naar een plekje op de veranda zodat je er last van hebt. De veranda is ruim genoeg. Ook vonden wij deze accommodatie lekker ruim, van alle gemakken voorzien (waterkoker, een zeer schone oven (!) en magnetron) en beschikte over meer dan voldoende opbergmogelijkheden. De ouderslaapkamer was ook ruim en de bedden lagen prima. Ook was de waterdruk met douchen ruim voldoende en de temperatuur was heerlijk. De omgeving was prachtig, ook bij het 3-landen-punt, mooie wandelomgeving. Wil je een uitstapje maken naar één van de grotere steden dan is het misschien wat verder rijden maar daar heb je toch vakantie voor. Kortom, het hangt uiteraard af wat je doel is van vakantie maar wij hebben een heerlijke ontspannende tijd gehad.
        Gereisd met partner in september 2015

Mooie omgeving maar dat is alles mee gezegd

De Jong, 28-9-2015

Begin september hier samen met mijn man en twee honden geweest. Chalet was leuk, maar alles behalve comfortabel, zeker bij minder weer. Wij hadden niet het beste huisje qua ligging, dus geen zon en 's avonds stond er een bouwlamp op ons huisje gericht. Binnenzwembad leuk voor banenzwemmen, maar niet schoon. Veel haren. Camping ligt overal ver vanaf, wel zeer mooie wandelomgeving. Na 5 dagen, van de 10 dat we er zouden verblijven, zijn we naar huis gegaan. Bijzonder vond ik het dat er niet gevraagd werd naar onze reden van eerder vertrek.
        Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser in Lackenhauser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser scoort een 8.18 uit 10 op basis van 133 reviews.