Hotel Kramerwirt (+ Gasthof) ***

Hotel Kramerwirt (+ Gasthof)
Kramerwirt (+ Gasthof)
8,8

52 reviews over Hotel Kramerwirt (+ Gasthof) in het Nederlands

Perfect voor 1 (of meerdere) overnachting

Olaf Hoogeveen, 28-8-2017

We hebben hier een ideale overnachtingsplek aan gehad tijdens onze reis.

Kamer voldeed in alle op zichten en sanitair was schoon.

Ook het avond eten was erg goed en het ontbijt was perfect.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne overnachtingsplek

Erwin, 9-8-2016

6 jaar geleden al eens gebruik gemaakt van de Gasthof, was toen prima bevallen en nu weer. Dicht bij de snelweg, dus je bent er zo. Prijs is redelijk, 2 volwassenen + 3 kinderen € 150. Eten is heerlijk Duits, vlees uit eigen slagerij. Familie kamer was heerlijk ruim.

Mocht het zo uitkomen, doe ik graag weer Kramerwirt aan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima voor een overnachting.

Arno Jochems, 4-8-2015

Avondeten, notabene streekgerechten,(drie verschillende gerechten, vier personen) door niemand lekker bevonden, zeer slecht klaargemaakt.

Zeer nette kamer, zeer mooie badkamer, netjes en schoon , goede bedden,top!

Ochtends, snelweg al vroeg te horen, vanwege de warmte ramen niet gesloten.

Ontbijt vanaf 6 uur, prima, goed verzorgd, uitgebreid.

Met al een prima overnachting gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kramerwirt (+ Gasthof) bij:

Prima, alleen niet bij heel warm weer

Anita, 20-7-2015

Wij hebben hier 1 nacht geslapen ivm terugreis vanuit Kroatië. Vriendelijk ontvangst. We hadden een vierpersoonskamer op de bovenste verdieping. Was schoon en compleet. Buiten wat speelgelegenheid en een grasveld om te voetballen. Wifi slecht. In het restaurant gegeten, was prima. Alleen het slapen viel tegen; omdat het warm was moesten we de ramen open zetten maar dan heb je wel veel geluidsoverlast van het langsrijdende verkeer en de mensen die langslopen. Nu hadden wij ook de pech dat er een feestje in de buurt was. Na een onrustige nacht konden wij al vanaf 6 uur ontbijten, dat is wel erg fijn. Dus heerlijk ontbeten en weer verder gegaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

BEIERSE VRIENDELIJKHEID

brenda_10, 17-7-2015

Komen hier al vele jaren...bij de 1e overnachting zeggen wij al...lekker morgen naar Irschenberg....ruim-schoon- en goed van eten -drinken en de Beierse gezelligheid! Zijn weer thuis...maar het gemis blijft....hopen nog vele jaren hiervan te mogen genieten....
Gereisd met partner in mei 2015

Zeer goed overnachtingshotel

Martijn Geerdink, 5-3-2015

Het betreft hier een zeer goed overnachtingshotel vlakbij snelweg zonder er last van te hebben met goed eten.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

wat een geweldig hotel!

john en marielle, 3-10-2014

op weg naar huis kwamen we onverwacht bij dit hotel aan,wat een super aardige mensen daar!

we hebben nog nooit zo"n goede bedden mee gemaakt op de kamer en wat is alles schoon!

de badkamer is ook zo mooi met een hele grote douche cabine met twee grote sproeiers zodat er twee mensen tegelijk kunnen douchen{toch handig met twee kinderen bij je}

we hebben er gegeten waar ook helemaal niks mis mee was en de volgende ochtend goed kunnen ontbijten.

de prijs is niet te geloven,wat een verschil met nederland.

voor de kinderen was er ook gelegenheid om te spelen o.a trampoline.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Een prima overnachtingshotel

Chrisje, 8-8-2014

Dit hotel hebben wij beoordeeld als overnachtingshotel, op weg naar Karinthie (Oostenrijk). Wij zouden hier niet langdurig verblijven.

Voor een enkele overnachting is dit hotel prima. Het is schoon, wat voor ons vereiste nummer 1 was. Daarnaast is er een kleinschalige speeltuin (lekker voor onze dochter na een lange autorit) en het ontbijt is uitgebreid. Wij zouden dit hotel aanbevelen voor een overnachting.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima overnachtings hotel

J. Wijckelsma, 9-6-2014

Zeer net hotel, met vriendelijk personeel. Wij hebben hier overnacht, op onze doorreis naar Italie. Heerlijk gegeten s 'avonds, tegen een redelijke prijs, en s `morgens een uitgebreid ontbijt. Alles bij elkaar een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2014

Prima familie overnachtings hotel

Henk, 7-6-2014

Het hotel ligt vlakbij de autobahn A8, maar daar heb je in je kamer totaal geen last van. Prima bedden, en een goede badkamer. Wij hebben met ons hele gezin 1 nacht geslapen in een nette 4 persoons kamer op de bovenste verdieping. Het ontbijt is prima, met alles erop en eraan.

Een aanrader als overnachtingshotel, of als vakantiebestemming.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kramerwirt (+ Gasthof) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kramerwirt (+ Gasthof) in Irschenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kramerwirt (+ Gasthof) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kramerwirt (+ Gasthof) scoort een 8.8 uit 10 op basis van 52 reviews.