Hotel Hubertus Garni ***

Hotel Hubertus Garni
Hubertus Garni
9,4

5 reviews over Hotel Hubertus Garni in het Nederlands

Heerlijk. Mooie tuin. Lekker ontbijt.

Jan en Gonnie, 9-9-2011

Aardige mensen, zelf drankjes nemen en opschijven in boek. Lekker ontbijt. Inzell zelf niet veel bizonders. Omgeving erg leuk voor dagtrips. Inzellcard voor bus, bergbanen ed.

Lekkere tuin voor relaxen.

Gereisd met partner in september 2011

super

G&G Terhorst, 4-9-2011

Zwemmen,wandelen de omgeving verkennen prachtig. Alleen het zwembad van het hotel was voor ons te koud voor een romantische avond. Wel elke avond een kwartiertje gezwommen. Al met al een goed hotel waar je als gast nog koning voelt.
Gereisd met partner in augustus 2011

Prima hotel, super gastvrij!

Marike Wegbrans, 28-2-2011

Wij hebben hier maar een nacht geslapen op onze doorreis naar de wintersport, maar we werden onthaald alsof we er maanden zouden blijven. Aardige mensen, een keurig hotel met een super ontbijt.

Ze hebben voor ons een restaurant gereserveerd in de omgeving en ook dat was prima.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Een aanrader.

A. en G. Berger, 29-7-2010

Wij waren 1 week in Hotel Hubertus Garni in Inzell. Het is ons heel goed bevallen. Kamers heel netjes en ontbijt prima. Er is een prachtig binnenbad met sauna. Je kunt er s'avonds wel een hapje eten, moet je je even aanmelden. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe en je voelt je er zo thuis. Ze komen met tips wat je allemaal in de omgeving kunt bezichtigen en tips voor lekkere eettentjes in Inzel. Het is echt een aanrader. De Inzel-card is heel goed. Gratis met de bus en 2uur per dag zwemmen in overdekt en of buitenbad. Ook met de kabelbaan kun je gratis en nog veel meer mogelijkheden. Je zit in Inzel heel centraal en je kunt alle kanten op.
Gereisd met vrienden in juli 2010

Prima verblijf.

Robert, 19-7-2010

Ik heb dit hotel gekozen voor zijn ligging,nl.als verblijf voor mijn doorreis naar Slovenië.

Is prima meegevallen.Je kan er enkel ontbijten,maar er zijn meerdere eethuisjes in de nabije omgeving.

We hebben er trouwens prima gegeten.

De kamers waren,zoals gewoonlijk in Duitsland,zeer net en ruim.

Er is wel een gezellige bierstube beneden in het hotel.

Het lijkt een beetje rommelig,maar is zeer gezellig.

Is een aanrader voor een tussenstop naar verdere oorden.

Een langer verblijf is niet aan te raden,daar er maar weinig te beleven valt(in de zomer).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hubertus Garni bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus Garni in Inzell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus Garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hubertus Garni scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.