Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee

AZUR Waldcamping Auwaldsee
5,4

Matig

53 reviews over Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee in het Nederlands

voor een overnachting voldoende maar wel duur

roersma60, 20-9-2017

Aankomst op zich netjes en vriendelijk.

Wij zijn hier al vaker geweest en werden wel herkend, op zich wel leuk.

Kregen een mooie plaats toegewezen voor 1 nacht, auto kon mooi aangekoppeld blijven. Restaurant naast de camping is goed en niet duur. Je moet er wel om denken dat wanneer je hier in het weekeinde bent er naast de camping een jeugdaccommodatie (disco of club) is waarvan je de hele dag en nacht last hebt.

Harde muziek en bassen dreunen dan continu door.

Wij zullen hier in het weekeinde niet meer naar toe gaan.

Als Acsi tarief niet van toepassing is, is de overnachting wel duur, bijna 40 euro voor 2 personen en hond.

Sanitair in het hoofdgebouw is netjes en modern in het kleinere gebouw is dit veel minder. Broodjes bestellen voor de volgende dag kan, maar zijn pas vanaf 08.00 uur de volgende dag beschikbaar/af te halen.

Gereisd met partner in augustus 2017

duur, ouderwets, onvriendelijk

gezin, 3 kinderen, 18-8-2017

pluspunt; dichtbij de snelweg, altijd plekje vrij om te overnachten

minpunten; oud sanitair, onvriendelijke mensen, restaurant te duur en beperkte keuze (weinig voor kinderen), overnachtings plek te duur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Erg onvriendelijke ontvangst

Echtpaar, 15-8-2017

De aankomst was rommelig en zag er onverzorgd uit,wij wilden voor 1 overnachting en eventueel langer.

We wilden graag voor het acsi tarief maar kon het kaartje niet zo gauw vinden.

Terwijl ik nog zoekende was werden we overal voor uitgemaakt en dat we weer van die Hollanders zijn.We zijn nog nooit zo onheus behandeld

Wij hebben ons omgedraaid geen discussie waard en hebben de volgende camping aangedaan waar we wel vriendelijk werden ontvangen.

Nu ik de recensies lees verbaast me het niets, azuurcampingonwaardig!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Belachelijk duur en onvriendelijk personeel

Marjan Van Holland, 14-8-2017

Camping die we aandeden tijdens terugreis vanuit Kroatië. Belachelijk duur en niets te doen.Je krijgt niet eens een normale plek aangewezen. Je staat gewoon met anderen op 1 plek. Er is niets te eten te krijgen omdat het maandag was. Personeel is zeer onvriendelijk. Nooit meer!!
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ze gaan niet met de tijd mee

Doreen, 5-8-2017

Wij hebben drie dagen op deze camping gestaan. Omdat wij niet gereserveerd hadden en met een tent waren, mochten we op een klein veldje staan met meerdere tenten. Best apart, want op de rest van de camping was plek te over. Het sanitair was netjes en schoon. Ingolstadt is leuk om te bezoeken, het openbare, overdekte zwembad is te gek.

Belangrijkste opmerkingen: Best dure camping en het personeel gaat niet met de tijd mee, chagrijnige en onvriendelijke ontvangst en bejegening. Je krijgt niet het gevoel dat je gast bent. Dat geldt ook voor het restaurant bij de camping, erg onvriendelijke bediening.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede overnachtingscamping halvewege kroatië.

Peter, 4-8-2017

+ Goede sanitaire voorzieningen

+ Voldoende ruimte

+ Goed restaurant naast de camping

+ 2 km van autobaan verwijderd

- Prijs (€53,00 voor 4 personen en caravan)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Schandalig!

Knaus caravan, 19-7-2017

We kwamen 's middags al rond half 3 aan en stonden in de rij te wachten tot de receptie open ging. We hadden deze camping van te voren uitgezocht als doorreis camping naar Oostenrijk. Als we dit geweten hadden, waren we doorgereden.

Mooie camping. Maar als je maar één nachtje blijft dan krijg je ook een doorreisplekje aangewezen. We stonden op een stekje, waar je je kont niet kon keren. En er bleven maar mensen komen op datzelfde plekje.

Wij zijn bewust op tijd gestopt om te genieten op de camping. Maar dat kon je hier dus wel vergeten.

En duur! Met een acsi kaart waarbij 2 personen, caravan, stroom en hond 19 euro kosten, moet je voor een extra volwassene en een kind nog eens 17 euro bijbetalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Veel lawaai en weinig klantvriendelijkheid

Candy, 9-2-2017

Bij aandoen 's avonds 17.00 u op deze camping ( onze 1e maal) had het vooraf behoorlijk gesneeuwd. De campingplaatsen zijn Niet schoongemaakt dus baggert men op goed geluk van grond hindernissen over "kampeerveld" ?. Zoek zelf maar naar el. aansluiting. Staat men uiteindelijk dan gaat de aangrenzende discotheek een urenlange continue dreunende muziek over de camping uitstrooien. Wij waren om 04.00 uur hier helemaal mee klaar, gewacht tot 07.00u 's morgens om op te breken Bij vertrek (08.00u) nog steeds disco herrie !!. Bij buro ( camping openingstijden 7.00-13.00 en 15.00 tot 22.00 u ) wordt men geacht (brief ad muur) te wachten tot 09.00 uur. Wij moesten dus 1 uur wachten, niet gedaan! Hoezo doorreiscamping? Bij thuiskomst daags erna dwangbrief van Azur wegens huurbedrog. Logisch willen wij betalen voor overnachting, maar moeten ook boete betalen !! Al met al slecht verzorgd, geen coulance betrachten, geen toezichthouder aanwezig, poort continue geopend (ook disco/vreemd publiek).
        Gereisd met partner in januari 2017

Goede camping

Marieke, 23-11-2016

Van een onvriendelijke ontvangst niks gemerkt. De eigenaar gaf nog wat nuttige tips voor leuke uitstapjes. Wij mochten zelf een plek uitzoeken, misschien omdat we buiten het hoogseizoen er waren. Zeer goed sanitair, schoon en van deze tijd. Met de fiets zo in het centrum van Ingolstadt. Naast een meer waarin gezwommen kan worden. Hebben we geen gebruik van gemaakt. Komen nog wel een keer terug.
        Gereisd met partner in augustus 2016

Belachelijk duur

Bryan, 19-8-2016

Op zich een prima camping om te overnachten op doorreis, kreeg een ruime plek door een zeer onvriendelijke dame en heer. Moest even 54 euro aftikken voor 1 nacht met 3 personen. Echt belachelijk duur want er is voor de rest niet veel op deze camping. Dusdanig vermoeid dat ik geen zin had om nog naar een andere camping te gaan maar het is te gek voor woorden om zo'n hoog bedrag te gaan rekenen voor één overnachting. Waarschijnlijk omdat ik een enorm grote caravan van ruim 9 meter heb oid?
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee in Ingolstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping AZUR Waldcamping Auwaldsee scoort een 5.39 uit 10 op basis van 57 reviews.