Hotel Gasthof zum Hirsch ***

Gasthof zum Hirsch

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasthof zum Hirsch bij:

1 review over Hotel Gasthof zum Hirsch in het Nederlands

vies en niet berekend op drukte

Tinus, 15-8-2017

bij aankomst werden wij naar onze kamer gebracht. tot hun eigen verbazing hadden ze deze nog niet schoongemaakt. "vergeten, het is erg druk". Eerst moesten we wachten op de schoonmaak, daarna werd netjes een andere kamer toegewezen. Deze was wel "schoon". (op de vloer en vensterbanken na dan)

Bij reservering hadden wij gevraagd of dat er voor ontbijt en avond eten lactose en glutenvrij producten kon krijgen. "ja hoor, geen probleem. wij hebben diverse broodjes en bij avond eten is geen probleem".

Bij het avond eten werd dus glutenvrij en lactose vrij besteld. Aj, dat was toch wel even wat lastiger, maar werd geregeld. De rest kreeg netjes hun eten alleen moest mijn vrouw na nog eens een 15 minuten wachten, vragen waar haar eten bleef. "sorrie mevrouw, dit is waarschijnlijk vergeten" nadat het werd gebracht was het vlees kurkdroog en de salade kon je geen salade noemen. nadat we dit opmerkten werd schouderophalend gereageerd.

Bij het ontbijt kon voor glutenvrij uit alleen crackers worden gekozen waarna wij onze eigen meegenomen brood maar gebruikten.

Verder was ons opgevallen dat de eigenaar, die achter de tap stond, naar drank rook.

De keukengeuren kon je mee genieten door het hele gebouw heen. en ook in de keuken kon je zien dat de vloer vies was.

Voor ons dus een nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof zum Hirsch in Ichenhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof zum Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof zum Hirsch scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.